28.6.2023

Puheterapeutiksi Aivoliittoon!

Haemme Aivoliiton palvelut oy:n vaikuttavaan tiimiin osa-aikaista ja kehittämisorientoitunutta puheterapeuttia, joka toimii aivoverenkiertohäiriön sairastaneiden ja muiden neurologisten aikuisasiakkaidemme tukena.

Työ sisältää yksilöterapiaa (Helsinki) ja ensi vuoden alusta lähtien myös työskentelyä Kelan rahoittamilla kommunikaatiokursseilla (Turku) yhdessä muun moniammatillisen tiimin kanssa.

Toivomme, että olet innovatiivinen ja hyvät vuorovaikutustaidot omaava ammattilainen, jolla on kokemusta aivoverenkiertohäiriön sairastaneiden kuntoutuksesta. Hallitset myös puhetta tukevat ja korvaavat kommunikaatiokeinot.

Sinulla on mahdollisuus vaikuttaa oman kiinnostuksesi ja osaamisesi pohjalta työnkuvaasi ja kehittää vaikuttavuusperusteista toimintaamme yhdessä innostavan ja positiivisen työyhteisön kanssa. Kaikki tämä voi tarkoittaa myös yhdessä todettua tarvetta muuttaa tehtävä kokoaikaiseksi.

Noudatamme terveyspalvelualan työehtosopimusta.

Jos kiinnostuit, lähetä hakemuksesi mahdollisimman pian, sillä tutustumme saamiimme hakemuksiin jo hakuaikana ja valinta voidaan tehdä ennen hakuajan päättymistä.