Rekrytoimme erityisopettajia

Töihin Aivoliittoon?

Kiinnostaako sinua tulla mukaan moniammatilliseen ja mukavaan kurssityöryhmään? Haluatko työskennellä sopeutumisvalmennuskursseilla oman alasi asiantuntijana ja oppia joka päivä jotakin uutta?

Toteutamme ensi vuoden alusta yhteistyössä ADHD- ja Autismiliiton kanssa Kelan kuntoutuksena sopeutumisvalmennuskursseja Erityisosaamiskeskus Suvituulessa, Turussa.

ADHD-kursseja on 16 kpl eli yhteensä 32 viikkoa ja autismikursseja 7 kpl eli 14 viikkoa.

Kurssit ovat siis kaksiosaisia (5 vrk + 5 vrk).

Lisäksi toteutamme STEA-rahoituksella AVH-kursseja sekä esteettömän viestinnän kurssin perheille, joissa lapsella todettu kehityksellinen kielihäiriö.

Haemme kursseille sekä vakituisia että keikkailevia varhaiskasvatuksen erityisopettajia. Työ on moniammatillista ja vaihtelevaa kurssityötä ja siihen sisältyy myös iltatyötä. Edellytämme oma-aloitteisuutta ja hyviä vuorovaikutustaitoja. Kursseilla tilanteet voivat muuttua suunnitellusta, joten joustava työote on toivottavaa. Myös kokemus sopeutumisvalmennustoiminnasta sekä autismikirjon ja adhd-oireisten lasten kanssa toimimisesta katsotaan eduksi.

Noudatamme Yksityisen sosiaalialan palveluyksiköitä koskevaa työehtosopimusta.

EA 1-kurssi tulee olla suoritettuna ennen töihin tuloa. Työhön valittavilta edellytämme myös rikosrekisteriotteen toimittamista, jota laki lasten kanssa työskenteleviltä (2002/504) vaatii.

Lähetä hakemuksesi ja CV 30.11 mennessä hakulomakkeella.

Lisätietoja:
Ulla Ehrlund