Järjestöpäällikkö

Haemme kehittämishenkistä järjestöpäällikköä
vastaamaan toiminnanjohtajan ja koko johtoryhmän tukemana merkittävästä osasta järjestön toimintaa.

Vastuullasi on esimerkiksi alueellisen ja paikallisen toiminnan kehittäminen ja tukeminen sekä pääosa STEA-avusteisista tms. kehittämishankkeista. Johdat noin 20 asiantuntijan työskentelyä ja kykenet rakentamaan tuloksellisen toiminnan edellyttämää yhteistyötä niin yhteisömme sisällä kuin erilaisten yhteiskumppaneidemme kanssa. Pääset myös osallistumaan tiedon ja viestintäsisältöjen tuotantoon.

Olet etsimämme henkilö, jos sinulla on soveltuva korkeakoulututkinto ja olet työskennellyt, mielellään esihenkilöasemassa, terveyteen ja hyvinvointiin liittyvien tehtävien parissa. Arvostamme myös järjestötoiminnan tuntemusta ja kokemusta vaikuttamistyöhön osallistumisesta.

Omaat erinomaiset suulliset ja kirjalliset viestintä- ja vuorovaikutustaidot. Ylipäätään kielitaito katsotaan eduksi. Olet innostava ja motivoiva sekä kykenet uudistamaan toimintatapoja erityisesti omaan vastuualueeseesi keskittyen, mutta haluat olla mukana myös koko liiton toiminnan kehittämisessä kohti vaikuttavuusperusteista toimintatapaa.

Aivoliitossa on noin 7 000 henkilöjäsentä ja toimintaa noin 50:llä paikkakunnalla eri puolilla Suomea. Liiton keskustoimisto sijaitsee Turussa, mutta työskentelemme monilta osin hybridimallilla. Liitolla on myös sivutoimipisteet Helsingissä ja Tampereella.

Aivoliiton pidemmän aikavälin tavoite on, että kaikki Suomessa asuvat voivat elää mielekästä ja merkityksellistä elämää - mahdollisesta diagnoosista, vammasta tai sairaudesta huolimatta. Aivoliitto tarjoaa apua, tukea ja mahdollisuuden toimia kaikille, jotka ovat kiinnostuneita ihmisten aivoterveydestä ja hyvinvoinnista ja erityisesti henkilöille, joilla on kehityksellinen kielihäiriö tai jotka ovat sairastaneet aivoverenkiertohäiriön (AVH) sekä heidän läheisilleen. Ennakoivaa ja ehkäisevää toimintaa kehittämällä haluamme toimia myös koko väestön terveyden ja hyvinvoinnin edellytysten vahvistamiseksi.

Lisätietoja antaa Aivoliitto ry:n toiminnanjohtaja Mika Pyykkö p. 0400 841 662.
Soittoajat:
16.11. klo 14.00−15.30