Lähihoitaja

Kiinnostaako sinua tulla mukaan moniammatilliseen ja mukavaan kurssityöryhmään? Haluatko työskennellä kursseilla ja oppia joka päivä jotakin uutta?

Toteutamme kursseja aivoverenkiertohäiriön sairastaneille ja heidän läheisilleen sekä sopeutumisvalmennuskursseja adhd-, kehityksellinen kielihäiriö sekä autismikirjon perheille Erityisosaamiskeskus Suvituulessa, Turussa.

Haemme kursseille kokoaikaista lähihoitajaa. Työ on moniammatillista ja vaihtelevaa kurssityötä ja siihen sisältyy myös yö- ja iltatyötä. Kursseilla tilanteet voivat muuttua suunnitellusta, joten joustava työote on toivottavaa. Lähihoitaja työskentelee Suvituulessa ns. hoitajakierrossa eli hän työskentelee sekä perhekurssien että AVH-kurssien päivystävänä hoitajana. Hoitajan työhön kuuluu AVH-asiakkaiden avustaminen ja ohjaus sekä perhekursseilla lasten ryhmien ohjaaminen. Kokemus sekä lasten että aikuisten kanssa toimimisesta katsotaan eduksi.

Noudatamme terveyspalvelualan työehtosopimusta.

EA 1-kurssi tulee olla suoritettuna ennen töihin tuloa. Työhön valittavilta edellytämme myös rikosrekisteriotteen toimittamista, jota laki lasten kanssa työskenteleviltä (2002/504) vaatii.

Jos kiinnostuit, lähetä hakemuksesi ja CV mahdollisimman pian hakulomakkeella

Palkkaamme henkilön heti, kun löydämme sopivan.

Lisätietoja:

Kirsi Lönnqvist