Psykologi

Kiinnostaako sinua tulla mukaan moniammatilliseen ja mukavaan kurssityöryhmään? Haluatko työskennellä sopeutumisvalmennuskursseilla oman alasi asiantuntijana ja oppia joka päivä jotakin uutta?

Toteutamme yhteistyössä ADHD- ja Autismiliiton kanssa Kelan kuntoutuksena adhd- ja autismikirjon sopeutumisvalmennuskursseja Erityisosaamiskeskus Suvituulessa, Turussa. Kurssit ovat kaksiosaisia (5 vrk + 5 vrk).

Haemme kursseille keväälle keikkailevaa (5 kurssiviikkoa) ja heinäkuusta alkaen osa-aikaista (noin 50 %) psykologia. Työ on moniammatillista ja vaihtelevaa kurssityötä ja siihen voi sisältyä myös iltatyötä. Kursseilla tilanteet voivat muuttua suunnitellusta, joten joustava työote on toivottavaa. Edellytämme kokemusta autismikirjon ja adhd-oireisten perheiden kanssa toimimisesta. Kokemus sopeutumisvalmennustoiminnasta ja vertaisryhmien ohjaamisesta katsotaan eduksi.

Psykologin työ sisältää kursseilla vanhempien vertaisryhmän sekä perheiden yhteisten toimintojen ohjausta yhdessä moniammatillisen tiimin kanssa. Lisäksi psykologi toimii perheiden omaohjaajana. Omaohjaajan työnkuvaan kuuluu yhteydenpito perheen kanssa ennen kurssia, kurssijaksojen välissä sekä kurssin jälkeen. Omaohjaaja vastaa myös perheiden kurssitavoitteiden laatimisesta yhdessä perheen kanssa.

Noudatamme terveyspalvelualan työehtosopimusta.

EA 1-kurssi tulee olla suoritettuna ennen töihin tuloa. Työhön valittavilta edellytämme myös rikosrekisteriotteen toimittamista, jota laki lasten kanssa työskenteleviltä (2002/504) vaatii.

Jos kiinnostuit, lähetä hakemuksesi ja CV 19.11. mennessä hakulomakkeella

Lisätietoja: