Puhevammaisten tulkkeja

Aivoliiton palvelut oy on Aivoliitto ry:n omistama Yhteiskunnallinen Yritys. Aivoliiton palveluiden ensisijainen päämäärä on tehdä yhteiskunnallista hyvää ja se käyttää valtaosan voitoistaan omien kohderyhmiensä hyväksi. Aivoliiton palvelut on myös Vastuu Groupin Luotettava Kumppani -jäsen.

Puhevammaisten tulkkikeskus on osa palvelutoimintaamme ja olemme tarjonneet puhevammaisten tulkkausta sekä kommunikaatio-ohjausta Varsinais-Suomen alueella vuodesta 2010 ja tällä hetkellä meillä työskentelee kaksi kokoaikaista tulkkia.

Haemme nyt

puhevammaisten tulkkeja

koko Suomen alueelta vakituiseen tuntipalkkaiseen työsuhteeseen (osa- tai kokoaikaiseen) Kelan 2021 alkavalle kilpailutuskaudelle. Läntisellä alueella tarve painottuu Porin ja Tampereen alueelle.

Haluatko tulla mukaan kehittymään ja kehittämään puhevammaisten tulkkausta mukavaan ja joustavaan työyhteisöön? Etsimme työntekijöitä, jotka pystyvät itsenäiseen työskentelyyn ja joilla on hyvät vuorovaikutustaidot sekä innostusta oman työnsä kehittämiseen. Edellytämme vähintään puhevammaisten tulkin erikoisammattitutkintoa. Kommunikaatio-ohjaajan sekä neuropsykiatrisen valmentajan pätevyys ja aikaisempi tulkkauskokemus katsotaan eduksi.

Tarjoamme tulkeille vähintään Kieliasiantuntijat ry:n suositusten mukaisen palkan, tekniset työskentelyvälineet, sisäisen välityksen sekä säännölliset tulkkipalaverit. Meillä on kattava työterveyshuolto ja lisäksi mahdollisuus työnohjaukseen.

Aivoliitto on järjestö kaikille heille, joilla on kehityksellinen kielihäiriö tai jotka ovat sairastaneet aivoverenkiertohäiriön. Autamme ja tuemme kohderyhmiämme elämään hyvää arkea. Teemme myös aivot ja puheen kattavaa kansaterveystyötä, jonka vaikutukset ulottuvat koko yhteiskuntaan. Liitossa työskentelee noin 40 eri alan ammattilaista. Jäsenyhdistyksiä liitolla on 41, joissa on noin 8 000 jäsentä.