Suunnittelija

Haemme Aivoliiton Kommunikaatiokeskuksen timanttiseen tiimin sinua

erityiskasvatuksen/-opetuksen helmi

vastaamaan Arjen vinkit vanhemmille -toiminnasta ja sen toteutuksesta sekä kehittämisestä valtakunnallisesti.

Sinulla on kokemusta ja tietoa erityislasten vanhempien positiivisesta tukemisesta ja tunnet kehityksellisen kielihäiriön tuomat haasteet perheiden arjessa.

Suunnittelijan vastuulle kuuluu Aivoliiton kehityksellinen kielihäiriö jäsenten ja -ryhmien kanssa tehtävää yhteistyötä valtakunnallisesti sekä vanhemmille suunnattujen vinkkipäivien suunnittelu, toteutus ja toiminnan arviointi, kehittäminen ja raportointi.

Lisäksi tehtävään kuuluu esim. materiaalien suunnittelua ja toteutusta vanhempien käyttöön, ja verkon sekä somepalvelujen kautta saatavan ohjauksen ja vertaistuen kehittäminen vastaamaan perheiden tarpeita.

Toivomme sinulta

• varhaiskasvatuksen/erityispedagogiikan korkeakoulutasoista koulutusta joko KM tai AMK, ja erityisesti kehityksellisen kielihäiriön tuntemusta
  • ripeää ja käytännönläheistä työotetta ja valmiutta tarttua monenlaisiin työtehtäviin
  • kokemusta järjestötyöstä
  • halua ja intoa oppia uutta sekä herkkää tuntoa kuunnella asiakkaita
  • hyvää tietoteknistä osaamista (MS Office) ja valmiutta erilaisten ohjelmien käyttöön (kuten Surveypal, Forms)
  • osaat hyödyntää somekanavia toiminnassa
  • valmiutta työskennellä itsenäisesti, ja välillä myös iltaisin sekä viikonloppuisin
  • positiivista asennetta ja huumorintajua

Tätä tarjoamme

Mahdollisuuden kehittää toimintaa yhdessä innostavan ja positiivisen työyhteisön kanssa.

Joustavat työajat (etätyömahdollisuus) ja mahdollisuuden tehdä merkityksellistä työtä.

Noudatamme sosiaalialan järjestöjen työehtosopimusta. Tehtävä sijoittuu vaativuusryhmään 5.

Työsuhde on vanhempainvapaan sijaisuus 8.11.2021 - 31.12.2022.

Koeaika on 4 kuukautta. Toimipaikka on Tampereella ja työhön sisältyy jonkin verran matkustamista sekä ilta- ja viikonlopputyötä.

Odotamme hakemustasi

Lähetä hakemus ja CV:n kirjallisena sähköpostilla sekä lyhyt esittelyvideo itsestäsi, maksimissaan 1 min WhatsAppilla 10.10.2021 klo 16.00 mennessä. Haastattelut järjestetään heti viikolla 41.

Lisätiedot tehtävästä: järjestöpäällikkö Elina Salo-Orkamaa p. 0405437292 ja suunnittelija Anni Vieru p. 044 7173615.

Haastattelut järjestetään lokakuussa viikolla 41 Teamsin kautta ja sijaisuus alkaa 8.11. tai sopimuksen mukaan.

Aivoliitto on järjestö kaikille heille, joilla on kehityksellinen kielihäiriö tai jotka ovat sairastaneet aivoverenkiertohäiriön. Autamme ja tuemme kohderyhmiämme elämään hyvää arkea. Teemme myös aivot ja puheen kattavaa kansaterveystyötä, jonka vaikutukset ulottuvat koko yhteiskuntaan. Liitossa työskentelee noin 40 eri alan ammattilaista. Jäsenyhdistyksiä liitolla on 41, joissa on noin 8 000 jäsentä.