Terveyden-/sairaanhoitaja

Töihin Aivoliittoon?

Kiinnostaako sinua tulla mukaan moniammatilliseen ja mukavaan kurssityöryhmään? Haluatko työskennellä sopeutumisvalmennuskursseilla oman alasi asiantuntijana ja oppia joka päivä jotakin uutta?

Toteutamme yhteistyössä ADHD- ja Autismiliiton kanssa Kelan kuntoutuksena adhd- ja autisminkirjon sopeutumisvalmennuskursseja Erityisosaamiskeskus Suvituulessa, Turussa. Kurssit ovat kaksiosaisia (5 vrk + 5 vrk).

Haemme kursseille terveydenhoitajaa tai sairaanhoitajaa äitiys- ja vanhempainvapaan ajaksi 3.1.2022 alkaen. Työ on moniammatillista ja vaihtelevaa kurssityötä ja siihen voi sisältyä satunnaisia iltavuoroja. Kursseilla tilanteet voivat muuttua suunnitellusta, joten joustava työote on toivottavaa. Edellytämme kokemusta autisminkirjon ja adhd-oireisten lasten ja perheiden kanssa toimimisesta. Kokemus sopeutumisvalmennustoiminnasta ja ryhmien ohjaamisesta katsotaan eduksi.

Terveyden/sairaanhoitajan työ sisältää kursseilla kuntoutujien ja sisarusten ryhmien sekä perheiden yhteisten toimintojen ohjausta yhdessä moniammatillisen tiimin kanssa. Lisäksi terveyden/sairaanhoitaja toimii adhd-kursseilla perheiden omaohjaajana. Omaohjaajan työnkuvaan kuuluu yhteydenpito perheen kanssa ennen kurssia, kurssijaksojen välissä sekä kurssin jälkeen. Omaohjaaja vastaa myös perheiden kurssitavoitteiden laatimisesta yhdessä perheen kanssa.

Noudatamme terveyspalvelualan työehtosopimusta.

EA 1-kurssi tulee olla suoritettuna ennen töihin tuloa. Työhön valittavilta edellytämme myös rikosrekisteriotteen toimittamista, jota laki lasten kanssa työskenteleviltä (2002/504) vaatii.

Lähetä hakemuksesi ja CV 29.10 mennessä hakulomakkeella

Lisätietoja:
Ulla Ehrlund, Aivoliiton palvelut oy
puh. 050 365 6619, tiedustelut ke 6.10., ke 13.10. tai ke 27.10. klo 9-10, to 7.10. tai ti 19.10. klo 14-15.