Vapaaehtoistoiminnan suunnittelija Tampereelle

Haemme Tampereelle

Vapaaehtoistoiminnan suunnittelijaa

Vapaaehtoistoiminnan suunnittelijana innostat ja kannustat mukaan uusia vapaaehtoisia. Teet tiivistä yhteistyötä jäsenyhdistyksiemme ja -ryhmiemme kanssa. Tulet toimeen erilaisten ihmisten kanssa, olet innostava ja arvostat vapaaehtoistyöntekijöitä. Tehtäviisi kuuluu sekä uusien vapaaehtoisten rekrytointia että yhteydenpitoa järjestössä jo toimiviin vapaaehtoisiin.

Teet järjestömme vapaaehtois- ja vertaistoimintaa tunnetuksi ja näkyväksi yhdessä Aivoliiton järjestötiimin kanssa. Olet innovatiivinen ja uuttera markkinoija. Osaat käyttää erilaisia tiedottamisen ja markkinoinnin kanavia ja löydät myös uusia. Esiintymistaitoisena pystyt kertomaan toiminnastamme erilaisissa tilaisuuksissa ja verkostoissa.

Pidät myös yllä erilaisia rekistereitä ja hoidat tilaisuuksiin ja koulutuksiin liittyviä käytännön järjestelyjä. Olet järjestelmällinen ja huolellinen sekä itsenäinen työskentely erilaisten sähköisten ohjelmien parissa sujuu sinulta hyvin.

Tarjolla on siis mielenkiintoinen ja monipuolinen tehtävä mukavassa työyhteisössämme!

Toivomme sinulta

• soveltuvaa korkeakoulututkintoa (AMK tai vastaava)
  • järjestö- ja vapaaehtoistoiminnan työkokemusta
  • hyvää tietoteknistä osaamista (MS Office) ja valmiutta ohjelmien käyttöön (esim. Surveypal)
  • hyviä viestintätaitoja (somekanavat)
  • kehittävää ja innostavaa työotetta
  • esiintymisvalmiuksia
  • kykyä itsenäiseen työskentelyyn

Tarjoamme

Työsuhde on kokoaikainen ja määräaikainen vuoden 2022 loppuun asti, jos STEAn rahoitus varmistuu vuosittain. Koeaika on 6 kuukautta. Työehdot ja palkkaus määrittyvät sosiaalialan järjestöjen työehtosopimuksen mukaan ja tehtävä sijoittuu vaativuusryhmään 5. Työ sisältää jonkin verran matkustusta ja ilta- sekä viikonlopputyötä. Tehtävä tulee ottaa vastaan mahdollisimman pian tai sopimuksen mukaan.

Odotamme hakemustasi

Jos kiinnostuit tehtävästä, lähetä hakemuksesi ansioluetteloineen viimeistään 3.3.2020 sähköpostitse Enable JavaScript to view protected content.. Merkitse sähköpostin otsikkokenttään Vapaaehtoistoiminnan suunnittelija sekä etu- ja sukunimesi.

Lisäksi voit halutessasi kuvata maksimissaan minuutin kestävän videon, jossa esittelet itsesi ja kerrot, miksi juuri sinä olisit oikea henkilö tehtävään. Lähetä video WhatsAppilla p. 040 543 7292 / Elina Salo-Orkamaa.

Haastattelu järjestetään Tampereella maaliskuun alussa.

Lisätietoja tehtävästä antaa järjestöpäällikkö Elina Salo-Orkamaa p. 040 543 7292;
20.2. klo 14–16 ja 25.2.klo 12–13.

Aivoliitto on järjestö kaikille heille, joilla on kehityksellinen kielihäiriö tai jotka ovat sairastaneet aivoverenkiertohäiriön. Autamme ja tuemme kohderyhmiämme elämään hyvää arkea. Teemme myös aivot ja puheen kattavaa kansaterveystyötä, jonka vaikutukset ulottuvat koko yhteiskuntaan. Liitossa työskentelee noin 40 eri alan ammattilaista. Jäsenyhdistyksiä liitolla on 41, joissa on noin 8 000 jäsentä.