Varhaiskasvatuksen ammattilainen Tampereelle

Haemme Aivoliiton Kommunikaatiokeskuksen timanttiseen tiimiin suunnittelijaa

vastaamaan Arjen vinkit vanhemmille -toiminnasta sekä sen toteutuksesta ja kehittämisestä valtakunnallisesti.

Varhaiskasvatuksen ammattilaisena sinulla on kokemusta ja tietoa erityislasten vanhempien positiivisesta tukemisesta. Tunnet myös kehityksellisen kielihäiriön tuomat haasteet perheiden arjessa.

Suunnittelijan vastuulle kuuluu Aivoliiton jäsenyhdistysten (kehityksellinen kielihäiriö) kanssa tehtävä yhteistyö sekä vanhemmille suunnattujen vinkkipäivien suunnittelu, toteutus, toiminnan arviointi, kehittäminen ja raportointi.

Lisäksi tehtävään kuuluu mm. vanhemmille suunnatun materiaalien suunnittelu ja toteutus sekä verkon ja somen kautta saatavan ohjauksen ja vertaistuen kehittäminen vastaamaan perheiden tarpeita.

Toivomme sinulta

• varhaiskasvatuksen korkeakoulutasoista koulutusta joko KM tai AMK, jota on täydennetty erityispedagogiikan opinnoin ja erityisesti kehityksellisen kielihäiriön tuntemusta
  • ripeää ja käytännönläheistä työotetta ja valmiutta tarttua monenlaisiin työtehtäviin
  • kokemusta järjestötyöstä
  • halua ja intoa oppia uutta sekä herkkää tuntoa kuunnella asiakkaita
  • hyvää tietoteknistä osaamista (MS Office) ja valmiutta erilaisten ohjelmien käyttöön (kuten Surveypal)
  • osaat hyödyntää somekanavia toiminnassa
  • valmiutta työskennellä itsenäisesti, ja välillä myös iltaisin sekä viikonloppuisin
  • positiivista asennetta ja huumorintajua

Tarjoamme

Mahdollisuuden kehittää toimintaa yhdessä innostavan ja positiivisen työyhteisön kanssa.

Joustavat työajat (etätyömahdollisuus) ja mahdollisuuden tehdä merkityksellistä työtä.

Työsuhde on kokoaikainen ja määräaikainen vähintään 31.12.2020 asti. Stean rahoituspäätöksestä riippuen työsuhde jatkuu suurella todennäköisyydellä vuoden 2021 alusta alkaen toistaiseksi voimassa olevana.

Noudatamme sosiaalialan järjestöjen työehtosopimusta. Tehtävä sijoittuu vaativuusryhmään 5.

Koeaika on 6 kuukautta. Toimipaikka on Tampereella ja työhön sisältyy jonkin verran matkustamista.

Odotamme hakemustasi

Lähetä hakemus lyhyen videon muodossa (enintään 1 min.) ja CV kirjallisena 26.2.2020 klo 16.00 mennessä. Haastattelut järjestetään heti maaliskuun alussa.

Lisätiedot tehtävästä: järjestöpäällikkö Elina Salo-Orkamaa p. 040 543 7292, ma 17.2. klo 10–12, ke 19.12. klo 12–14 ja ti 25.2. klo 10–11.

Haastattelut järjestetään maaliskuun alussa Tampereella ja tehtävä täytetään mahdollisimman pian.

Aivoliitto on järjestö kaikille heille, joilla on kehityksellinen kielihäiriö tai jotka ovat sairastaneet aivoverenkiertohäiriön. Autamme ja tuemme kohderyhmiämme elämään hyvää arkea. Teemme myös aivot ja puheen kattavaa kansaterveystyötä, jonka vaikutukset ulottuvat koko yhteiskuntaan. Liitossa työskentelee noin 40 eri alan ammattilaista. Jäsenyhdistyksiä liitolla on 41, joissa on noin 8 000 jäsentä.