Ajankohtaista Aivoliitossa

18.8.2017 AVH-osaajakoulutus 2018

Koulutuksen kohderyhmää ovat vanhainkotien, palvelutalojen, kotipalvelun, terveyskeskusten työntekijät ja muut kiinnostuneet. Koulutus sisältää kolme kahden päivän lähijaksoa Erityisosaamiskeskus Suvituulessa Turussa.

18.8.2017 Vertaistuki-chat aivoverenkiertohäiriön sairastaneille

Aivoliiton Vertaistuki-chatit eli verkkokeskustelut aivoverenkiertohäiriön sairastaneille jatkuvat Tukinetissä syksyllä 2017.

15.8.2017 Kuorokimarassa asenne ja ilo laulamiseen ratkaisevat

Pirkanmaalla on treenattu ahkerasti alkuvuodesta asti kuorolauluja. Pirkanmaan AVH-kuoron isoin koitos tulee olemaan 27. syyskuuta Tampere-talossa, kun Kuorokimara nousee ison salin lavalle Aivoliiton hyväntekeväisyyskonsertissa. Ennen sitä kuoro esiintyy Tampereella 20. elokuuta Ruusujen iltapäivässä Hatanpäänpuistossa.

7.8.2017 Aivoliitto kouluttaa: Miksei liitu liiku? Esteetön viestintä ja piirtäminen

Koulutus järjestetään Joensuussa 23.11.2017. Koulutuksessa käydään läpi erilaisia tapoja käyttää piirtämistä viestinnän tukena.

Koulutus järjestetään Kuopiossa 14.9.2017. Koulutuksessa käydään läpi erilaisia tapoja käyttää piirtämistä viestinnän tukena.

Seuraavat