Ajankohtaista Aivoliitossa

25.6.2018 9.09

Aivoliitto mukana Porin SuomiAreenalla 19.–20.7.

Aivoliitto osallistuu yhdessä Neuroliiton ja Suomen Parkinson-liiton kanssa SuomiAreenaan teemoinaan aivosairauksien kustannukset, osatyökykyiset sekä terveellisempi työelämä.

Liittojen yhteinen keskustelutilaisuus Aivosairaudet iskevät kipeästi työikäisiin – lovi syvenee yhteiskunnan kukkarossa, järjestetään torstaina 19.7. klo 17.30-18.30 kaupungintalon pihalla.

Keskustelijoina ovat MS-tautia sairastava viestinnän asiantuntija Anu Valli, aivoinfarktin sairastanut urheilutoimittaja Kaj Kunnas ja Parkinsonin tautia sairastava kirjailija Timo Montonen. Mukana ovat myös neurologian professori Risto O. Roine, sosiaali- ja terveysministeriön ylijohtaja Kirsi Varhilasekä yrittäjä ja Satakunnan Yrittäjien työvaliokunnan jäsen Jukka Hurrila. Keskustelun juontaa toimittaja Kirsi Alm-Siira. Keskustelu on nähtävissä MTV Katsomossa.

Liitot ovat mukana myös Kansalaistorilla torstaista perjantaihin sekä pitävät perjantaina Torivartti-tuokion yllätyslavalla klo 13.10–13.30, jossa Elävä kirja kertoo, miten vakava sairaus muuttaa elämää.

SuomiAreenalla keskustellaan suomalaisesta yhteiskunnasta rennosti kesäisissä tunnelmissa. Tilaisuudet ovat kaikille kävijöille avoimia ja ilmaisia. Viikkoon mahtuu paljon muutakin kuin pelkkää keskustelua: musiikkia, urheilua, liikuntaa, näytelmiä.

Tervetuloa mukaan!

Katso SuomiAreenan koko ohjelma.

Palaa otsikoihin