Avoimet työpaikat

Tältä sivulta löydät Aivoliiton avoimet työpaikat.

Aivoliiton tulkkikeskus tuottaa puhevammaisten tulkkauspalvelua Varsinais-Suomen alueella kilpailukykyisellä sijoituksella. Tarjoamme asioimistulkkauksen lisäksi myös opiskelutulkkausta. Olemme tuottaneet tulkkauspalvelua vuodesta 2010.

Haemme nyt yhtä kokoaikaista tai kahta osa-aikaista

PUHEVAMMAISTEN TULKKIA

tiimiimme 1.9.2018 alkaen. Edellytämme alalle soveltuvaa koulutusta (puhevammaisten tulkin erikoisammattitutkinto tai tulkki AMK). Työkokemus puhevammaisten tulkkina katsotaan eduksi. Hakijalta edellytämme kykyä itsenäiseen työskentelyyn ja eduksi katsomme pätevyyden kommunikaatio-ohjaukseen.

Tarjoamme työntekijöillemme SVT:n mukaisen palkan, sisäisen välityksen, työvälineet, säännölliset tiimitapaamiset, työnohjauksen, sekä esimiehen, joka on tavoitettavissa tarvittaessa. Aivoliiton tulkkikeskus tarjoaa tulkeilleen mahdollisuuden kehittää sekä tiimin toimintaa että omaa ammatillisuuttaan Aivoliiton palvelut oy:n moniammatillisen työryhmän jäsenenä.

Lähetä hakemuksesi 31.8.2018 mennessä osoitteeseen: ilona.spiliotopoulos@aivoliitto.fi. Paikka täytetään heti, kun sopiva hakija löytyy.

Käy tutustumassa meihin osoitteessa: www.aivoliitto.fi/tulkkikeskus

Tiedustelut:
Ilona Spiliotopoulos