Avoimet työpaikat

Tältä sivulta löydät Aivoliiton avoimet työpaikat.

Aivoliitto on järjestö kaikille heille, joilla on kielellinen erityisvaikeus tai jotka ovat sairastaneet aivoverenkiertohäiriön. Autamme ja tuemme kohderyhmiämme elämään hyvää arkea. Teemme myös koko yhteiskuntaan vaikuttavaa, aivot ja puheen kattavaa kansanterveystyötä.

Aivoliitto haluaa edistää hyvää hoitoa ja kuntoutusta sekä aivoterveyttä ja etsii tätä tavoitetta toteuttamaan

MARKKINOINTIPÄÄLLIKKÖÄ

Markkinointipäällikkö vastaa Aivoliiton ja Aivoliiton palvelut oy:n markkinoinnin johtamisesta tavoitteena aivoterveyden lisääminen, kohderyhmien hoidon ja kuntoutuksen edistäminen, tunnettuuden parantaminen, palvelujen myynti sekä onnistunut varainhankinta ja rahoitus. Markkinointipäällikkö toimii aktiivisena markkinoinnin kehittäjänä, joka laatii yhdessä liiton johdon kanssa markkinointistrategian ja sen pohjalta markkinointisuunnitelman ja -budjetin. Näiden pohjalta hän fokusoi kunkin vuoden markkinointi- ja myyntitoimet. Palveluiden osalta keskeisessä osassa ovat mm. koulutusten markkinointi ja myynti sekä uusien palveluiden tuotteistaminen. Markkinointipäällikkö vastaa erilaisista kampanjoista, digitaalisesta markkinoinnista ja varainhankinnan toimenpiteistä. Hän kehittää aktiivisesti yritys- ja organisaatioyhteistyötä mm. aivoterveyden kannalta olennaisten tahojen ja tulevien maakuntien ja kuntien kanssa. Erilaisissa hankkeissa markkinointipäällikkö toimii yhteistyössä Aivoliiton monipuolisten verkostojen kanssa. Aivoliiton toiminta on valtakunnallista, joten markkinointi ja myynti kohdistuvat koko Suomeen.

Markkinointipäällikkö toimii aktiivisella otteella Aivoliiton toiminnanjohtajan alaisuudessa ja on johtoryhmän jäsen. Muut liiton asiantuntijat, kuten kuntoutuksen ja viestinnän ammattilaiset, ovat markkinointipäällikön sisäisiä yhteistyökumppaneita. Markkinointipäällikön tehtävä on liitossa uusi.

Koulutukseltasi olet todennäköisimmin KTM. Sinulla on vankka kokemus markkinointitehtävistä ja mielellään myös järjestöistä ja/tai sosiaali- ja terveysalasta. Hallitset nykyaikaisen markkinoinnin menetelmät ja välineet. Sinulla saattaa olla jo olemassa olevat verkostot maakunnissa tai sosiaali- ja terveyssektorilla. Olet taitava esiintyjä ja kirjoittaja niin suomeksi, ruotsiksi kuin englanniksikin. Innostut uudesta ja viet rohkeasti Aivoliiton markkinointia uudelle tasolle. Olet positiivinen ja aktiivinen yhteistyökumppani niin talon sisällä kuin ulkopuolellakin. Ennen kaikkea innostut markkinoinnin kokonaisuuden johtamisesta ja saat aikaan tuloksia.

Aivoliitto tarjoaa Sinulle mahdollisuuden tehdä merkityksellistä työtä vahvojen ammattilaisten mukavassa yhteisössä. Aivoliitossa pääset olemaan mukana kehityksessä ja mielellään askelen edelläkin. Aivoliiton arvoja – osallisuus, oikeudenmukaisuus ja tavoitteellisuus – eletään todeksi arjessa.

Lisätietoja antaa rekrytoinnissa avustavan Romana Management Oy:n konsultti Juha Immonen, p. 050 5001007. Jätä hakemuksesi www.romana.fi -sivuston (Hae ilmoitettua tehtävää / Aivoliiton markkinointipäällikkö) kautta viimeistään torstaina 30.11.