Toimitusehdot

Maksutavat:

Yksityisasiakkaat: Yli 30 euron tilauksiin lisätään Postin hinnaston mukainen postiennakkomaksu (2015 4,20 €)
Kunnat, terveystoimi tms: Laskutus (maksuaika 14 pv netto)

Toimitusmaksu:

Alle 1 kilon painoisiin tilauksiin lisätään 6 €:n toimitusmaksu.

Painavampiin lähetyksiin lisätään toimitusmaksu seuraavan taulukon mukaisesti:

1-1,99 kg 10 €

2-9,99 kg 12 €

10-29,99 kg 14 €

30+ kg 20 €

Aivoliiton jäsenyhdistysten tekemiin tilauksiin ei lisätä toimitusmaksuja. Yhdistykset voivat tehdä tilauksia joko verkkokaupassa tai suoraan Linda Lindroosilta, p. 02 2138 225. Verkkokaupassa tilausten kohdalla näkyy toimitusmaksu, mutta sitä ei lisätä lopulliseen laskuun.

Toimitusaika:

1-2 viikkoa tilauksesta.

Toimitustapa:

Tuotteet toimitetaan postitse.

Arvonlisävero:

Tuotteidemme hinnat eivät sisällä arvonlisäveroa (alv=0%). Yleishyödyllisenä järjestönä Aivoliitto ry ei ole arvonlisäverovelvollinen.

Tuotteen palautusoikeus:

Käyttämättömillä tuotteilla on 14 päivän rajoittamaton palautusoikeus.
Tuotetta vaihtaessa tai palautettaessa tulee ilmoittaa palautuksen syy.
Maksun palauttamista varten tulee ilmoittaa pankkitilin numero.

Toimitus- ja maksuehdot ulkomaille:

Tilattaessa tuotteita ulkomaille pyydämme tekemään tilauksen sähköpostitse osoitteeseen tilaukset@aivoliitto.fi. Ilmoita täydellinen toimitusosoite sekä tilattavat tuotteet mahdollisimman selvästi lukumäärineen ja tarvittaessa ilmoittaen koon ja värin. Tilaukset toimitetaan Economy-luokan postissa, ellei erikseen ole pyydetty Priority-luokan postitusta. Toimitusaika 2 viikkoa + postin yleinen toimitusaika kohdemaahan. Verkkokaupassa ilmoitettuihin hintoihin lisätään todelliset toimituskulut. Lähetämme toimituksen mukana laskun.