Ammattilaisten yhdistykset

Aivoliiton AVH-ammattilaiset ry

Aivoliiton AVH-ammattilaiset ry (ent. Suomen Pro AVH ry) on valtakunnallinen AVH-työn ammattilaisten yhdistys. Se on perustettu vuonna 2007.

Yhdistyksen tarkoituksena on kehittää AVH-sairastuneiden hoitoon ja kuntoutukseen osallistuvien tahojen yhteistyötä sekä AVH-sairastuneiden ja heidän läheistensä hyvinvointia sekä voimaantumista.

Taina Horsma-aho, puheenjohtaja
Sh, Keski-Suomen hyvinvointialue, Sairaala Nova,
Neurologia ja kuntoutus

Sihteeri
Seija Noppari
Ft, seksuaaliterapeutti, uroterapeutti, kuntoutuksen ohjaaja,
Kunnonlähde Kankaanpää

Avaa tästä yhdistyksen esite

Liity jäseneksi tästä

NAM – Neurokirjon Ammattilaiset ry

NAM – Neurokirjon ammattilaiset on valtakunnallinen moniammatillinen yhdistys, joka on perustettu 25.3.2017 Helsingissä. NAM on kolmikantayhdistys, joka on jäsenenä ADHD-liitossa, Aivoliitossa ja Austismiliitossa.

NAM on suunnattu ammattilaisille, jotka osallistuvat työssään neurokirjon henkilöiden ja heidän läheistensä toimintakyvyn tukemiseen. Tässä tapauksessa neurokirjolla tarkoitetaan neurokognitiiviselle alueelle sijoittuvia tuen tarpeita (mm. autismin kirjo, adhd, touretten oireyhtymä, kehityksellinen kielihäiriö, oppimisvaikeudet).

Yhdistyksen tavoitteena on kehittää moniammatillista yhteistyötä ja tietotaitoa, ja toimia edellisistä lähtökohdista käsin neurokirjon henkilöiden ja heidän läheistensä hyvinvoinnin parantamiseksi.

Yhdistyksen Facebook-sivut

Yhdistyksen verkkosivut

Liity jäseneksi tästä

Ohje sähköiseen liittymislomakkeeseen:
Kirjoita liittymislomakkeen Lisätietoja-kohtaan lyhyesti ammattinimikkeesi ja miten työssäsi toimit, kehität, tuet tai muuten parannat neurokirjon henkilöiden ja heidän läheistensä toimintakykyä ja hyvinvointia.

Yhdistyksemme sääntöjen mukaan jäseneksi voidaan hyväksyä henkilö, joka toimii ammatillisessa työssä neurokirjon ja heidän läheistensä hyvinvoinnin parantamiseksi.