NAM – Neurokirjon ammattilaiset

Valtakunnallinen moniammatillinen yhdistys, joka on perustettu 25.3.2017 Helsingissä.
NAM on kolmikantayhdistys, joka on jäsenenä ADHD-liitossa, Aivoliitossa ja Austismi- ja Aspergerliitossa.

NAM on suunnattu ammattilaisille, jotka osallistuvat työssään neurokirjon henkilöiden ja heidän läheistensä toimintakyvyn tukemiseen. Neurokirjolla tarkoitetaan tässä yhteydessä neurokognitiivisia vaikeuksia, kuten adhd, autismikirjo, Touretten oireyhtymä, OCD, kielelliset erityisvaikeudet ja oppimisvaikeudet. Yhdistyksen tavoitteena on kehittää moniammatillista yhteistyötä ja tietotaitoa, sekä toimia edellisistä lähtökohdista käsin neurokirjon henkilöiden ja heidän läheistensä hyvinvoinnin parantamiseksi.

Yhdistyksen tavoitteena on järjestää moniammatillisia tilaisuuksia ja tiedonvaihtoa ja välittää tietoa myös liittojen kautta yleisölle ja kohderyhmille.

NAM:lla on tällä hetkellä avoin Facebook-sivu, jonka kautta voi ottaa yhteyttä. www.facebook.com/NeurokirjonAmmattilaiset

NAM:n jäseneksi haetaan vapaamuotoisella kirjallisella hakemuksella. Mukaan liitetään ansioluettelo, jossa näkyvät koulutustausta ja referenssit. NAM:n hallitus hyväksyy jäsenet.
Hakemuksen voi toimittaa sähköpostilla: puheenjohtaja.nam(at)gmail.com

Jäsenmaksu koostuu vuosittaisesta perusjäsenmaksusta ja liittojäsenmaksuista. Jäsen saa itse valita jäsenliiton, jonka lehden ja jäsenedut saa.