Terveellinen elämä on yhteinen asia – tule mukaan!

Hyvinvointi rakentuu pienistä valinnoista. Liiku sopivasti, syö ja juo kohtuudella ja koeta nauttia elämästä sellaisena kuin se on. Yksi elämä kutsuu sinut mukaan kasvavaan joukkoomme, joka tekee päivittäin jotain terveytensä ja hyvinvointinsa eteen.

Alkuun pääset  lupaamalla pitää huolta itsestäsi. Kansantaudeista yleisimmät eli valtimosairaudet koskettavat joka viidettä suomalaista.  Huolehditaan itsestämme ja pidetään porukalla huolta kaikista, jotka tarvitsevat tukea ja kannustusta.

Arkemme koostuu pienistä haasteista. Terveys voi hyvin pieniäkin tapoja ja rutiineja muuttamalla. Jaa tarinasi ja anna koulutettujen Pieni Päätös Päivässä -ohjaajien tsempata sinua - tai tutustu muiden käyttäjien kertomuksiin!

Terveystalkoot työelämässä

Työelämässä olevat suomalaiset viettävät ison osan arjestaan työpaikoilla. Terveyden ja hyvinvoinnin kannalta on oleellista, minkälaisia pieniä valintoja ja tekoja työpäivien aikana tehdään. Yhä useampi työnantaja onkin jo lähtenyt kannustamaan työntekijöitään terveystalkoisiin monin eri tavoin.

Työpaikoilla pieniä ja helppoja terveystekoja ovat esimerkiksi kannustaminen kävelypalavereihin, terveelliset palaveritarjottavat, sekä vaikkapa työkavereiden haastaminen portaiden käyttöön. Olemme koonneet helposti käyttöön otettavia työkaluja, ideoita ja suomalaisten terveysjärjestöjen tuottamia Yksi elämä -materiaaleja.

Lue lisää ja tule mukaan terveystalkoisiin!