AVH -nuorten tapaaminen 22.–24.9.2017 Lappeenrannassa

Tapaaminen on tarkoitettu kaikille alle 45-vuotiaille AVH:n sairastaneille ja heidän läheisilleen.

Teema: Psyyke koetuksella? Koe luonnon upeat vaikutukset???
Aloitamme lauantaina kello 10. Lopettelemme sunnuntaina kello 12 lounaaseen. Perjantai-ilta on vapaamuotoinen. Jatkamme Ylöjärvellä alkanutta teemaa psykologi Riitta Tuusan johdolla psykologisesta joustavuudesta ja otamme myös luonnon mukaan.

Aika: 22.–24.9.2017

Paikka: Loma ja kokoushotelli Marjola, Mikonsaarentie 15, 53300 Lappeenranta
Marjola sijaitsee luonnonkauniilla niemellä, muutaman kilometrin etäisyydellä Lappeenrannan keskustasta.

Kuljetukset: Haku tarvittaessa Lappeenrannan Rautatieasemalta. Muutoin
kulku Lappeenrantaan omin neuvoin. Lisätietoja: http://www.marjola.fi/.

Hinnat: 137€/henkilö perjantaista sunnuntaihin 2h huoneissa. Hintaan sisältyy pe ja la iltapala, la lounas ja päivällinen ja la iltapäiväkahvin, sekä su lounas. Hinta la-su on 80€/henkilö 2hh huoneissa.                                             Yhden hengen huoneen lisämaksu on 34€/yö.

Päivähinta: Lauantai 28€/henkilö, sisältää lounaan päiväkahvin ja päivällisen. Iltapala on 6 €, jos jää vielä illanviettoon. Sunnuntain lounas on 15€, jos haluaa vielä sunnuntaina olla mukana.

Ilmoittautuminen ja lisätiedot 31.8.2017 mennessä Risto Lappalaiselle p. 040 543 7290 tai risto.lappalainen@aivoliitto.fi.

Tarkempi ohjelma lähetetään ilmoittautuneille syyskuun alussa.