8.3.2019

Selkokielinen vaalipaneeli − osallistu ja vaikuta!

Selkeästi puhuva poliitikko – onko sellaisia? Siitä otetaan selvää YLE:n ensimmäisessä selkokielisessä vaalipaneelissa huhtikuussa. Paneeliyleisö tulee koostumaan selkokielen tarvitsijoista. Yleisö antaa palautetta poliitikkojen puheen selkeydestä vihreiden ja punaisten merkkikylttien avulla. Vaalipaneeli on nähtävissä tekstitettynä 4.4. Yle Areenassa.

Haluatko mukaan? Paneelia kuvataan 3.4. YLE:n Isossa Pajassa ja mukaan etsitään vielä innokkaita. Ota yhteyttä ja ilmoittaudu mukaan:
Krista Hoffström
puheterapeutti
Enable JavaScript to view protected content.

Jännittävää vaalikevättä sinulle!