5.2.2021

Uudet kurssit adhd- ja autismikirjon lapsille perheineen

Kurssitarjontamme on täydentynyt tänä vuonna uusilla sopeutumisvalmennuskursseilla, jotka toteutetaan Aivoliiton, ADHD-liiton ja Autismiliiton yhteistyönä.Adhd- ja add-sopeutumisvalmennus on tarkoitettu yli 5-vuotiaille tai alakouluikäisille lapsille ja heidän perheilleen. Lievän ja keskivaikean autismikirjon häiriön sopeutumisvalmennus on suunnattu koulua aloittaville tai alakoululaisille lapsille perheineen. Kursseille haetaan Kelan kautta ja osallistuminen on perheille maksutonta.

Adhd- ja add-sopeutumisvalmennuksia järjestetään tänä vuonna 16 kappaletta ja autismikirjon kursseja 7 kappaletta.
Lue lisää sopeutumisvalmennuskursseista ja kehityksellisen kielihäiriön kursseista.

Verraton-lehti on adhd:n ja kehityksellisen kielihäiriön erikoislehti, joka tarjoaa tietoa ja vertaistukea.
Tilaa lehti