28.8.2019

Yksi elämä -terveysseminaari 17.9. Hämeenlinnassa. Ilmoittautuminen päättyy jo 30.8.

Seminaarissa käsitellään asiantuntijoiden johdolla unen ja levon merkitystä ihmisen terveydelle, hoitoväsymyksestä selviytymistä sekä Kanta-Hämeen erikoissairaanhoidon merkittäviä kehittämishankkeita eli Assi-sairaalan rakentamista ja Tähtisairaala-yhteistyötä Tampereen yliopistollisen sairaalan erityisvastuualueella. Seminaari on avoin kaikille kiinnostuneille. Olethan nopea, ilmoittautuminen päättyy jo perjantaina, 30 elokuuta 2019.

Kanta-Hämeen seudulla toimivat potilasjärjestöt järjestävät yhteistyössä Kanta-Hämeen keskussairaalan ja Hämeenlinnan Sydänsairaalan kanssa Yksi elämä -terveystalkoiden terveysseminaarin tiistaina 17. syyskuuta 2019 kello 17.30–20 Hämeenlinnan korkeakoulukeskuksen auditoriossa (HAMK Visa-mäki, Vankanlähde 9, Hämeenlinna; sisäänkäynti N-talo).

Seminaari on suunnattu kantahämäläisille potilaille, heidän läheisilleen sekä terveydenhuollon opiskelijoille ja kaikille muillekin, joita kiinnostaa unen ja levon merkitys ihmisen terveydelle, hoitoväsymyksestä selviytyminen sekä Kanta-Hämeen erikoissairaanhoidon merkittävät kehittämishankkeet eli Assi-sairaalan rakentaminen ja Tähtisairaala-yhteistyö Tampereen yliopistollisen sairaalan erityisvastuualueella.

Luennoitsijoina seminaarissa toimivat Kanta-Hämeen sairaanhoitopiirin uusi johtaja Seppo Ranta strategisten kehittämishankkeiden osalta, Taysin neurologian klinikan ylilääkäri Hanna Kuusisto hoitoväsymyksestä sekä unen ja levon merkityksestä yleislääketieteen erikoislääkäri Janne Kanervisto Coronaria Uniklinikalta.

Tilaisuuteen mahtuu 400 henkilöä ja kahvitarjoilu on mitoitettu 300 vieraalle.

Lisätietoja ja ilmoittautuminen:
Kanta-Hämeen AVH-yhdistys/Harri Rosendahl 30.8.2019 mennessä, puh. 040 352 4834

Seminaarin ohjelma:
Klo 17.30–17.40 Avaus ja Yksi elämä -hankkeen esittely

Klo 17.40–18.15 Ahveniston sairaala ja Tähtisairaala – Kanta-Hämeen sairaanhoitopiirin stra-tegiset hankkeet, KHSHP:n johtaja Seppo Ranta

Klo 18.15–18.45 Hoitoväsymys, ylilääkäri Hanna Kuusisto, Tays neurologian klinikka

Klo 18.45–19.15 Kahvitauko

Klo 19.15–20.00 Uni ja lepo, yleislääketieteen erikoislääkäri Janne Kanervisto, Coronaria Uniklinikka

TERVETULOA! TULETHAN TUOKSUTTA!

Aivoliitto, Diabetesliitto, Hengitysliitto, Sydänliitto ja Syöpäjärjestöt