AVH-perhetukea verkossa

AVH-läheisten verkkoillat

Kun yksi sairastuu, koko perheen elämäntilanne muuttuu. Uudessa tilanteessa tarvitaan niin tietoa kuin tukeakin – ja keskustelumahdollisuutta muiden saman kokeneiden kanssa. Verkkoillassa on lupa tuulettaa tunteita, kysyä neuvoa tai jakaa vinkkejä arjen avuksi toisille. Tule rohkeasti mukaan, vaikka vain hetkeksi!

• Eläkeikäisen sairastuneen läheisille:
  • joka kuukauden toinen maanantai klo 18–19.30
  • Työikäisen sairastuneen läheisille:
    joka kuukauden kolmas torstai klo 18–19.30
  • Sairastuneen lapsen tai nuoren (alle 30 v) vanhemmille ja läheisille järjestämme verkkotapaamisia vertaisvanhempien kanssa sovittaessa. Kysy lisää: Enable JavaScript to view protected content.

Verkkoiltoja luotsaa AVH-perhetukihankkeen työntekijä sekä vertaistukihenkilö. Iltoihin ei tarvitse ilmoittautua, mutta muutokset ajankohtiin ovat mahdollisia. Katso osallistumislinkki ja varmista illan ajankohta: aivoliitto.fi/tapahtumat

AVH puheeksi - läheisten tietoillat

Tietoiltojen asiantuntijaluennot ja kokemuspuheenvuorot käsittelevät arkea AVH:n kanssa erityisesti läheisen näkökulmasta. Joka illassa on oma teema.

• Läheisten tietoillat:
    joka kuukauden ensimmäinen torstai klo 18–19.30

Kevään illat helmikuu-toukokuu ja syksyn illat syyskuu-joulukuu. Teema ilmoitetaan noin kuukautta ennen iltaa. Katso iltojen tarkemmat ohjelmat ja ilmoittaudu mukaan: aivoliitto.fi/tapahtumat

Perheen oma verkkokeskustelu

Voimme myös järjestää perheellesi oman ohjatun verkkokeskustelun, jossa kootaan lähipiiri saman pöydän ääreen mahdollisista välimatkoista huolimatta. Yhtäaikainen tieto ja yhteinen suunnitelma jatkosta helpottavat arjen sujumista ja kuntoutujan tukemista. Kysy lisää: Enable JavaScript to view protected content.

AVH-perhetukea verkossa 2022