Toinen alasivu tässä

Kommunikaatiokeskus palvelee henkilöitä joilla on afasia tai kielellinen erityisvaikeus sekä heidän lähipiiriään. Arjessa selviytymistä tuetaan antamalla tietoa ja opastusta puhetta tukevista ja korvaavista keinoista. Kommunikaatiokeskuksen puheterapeutin voi pyytää luennoimaan, pitämään koulutusta tai vierailemaan jäsenyhdistysten tai esimerkiksi vanhempainyhdistysten tapahtumiin. Kommunikaatiokeskus palvelee henkilöitä joilla on afasia tai kielellinen erityisvaikeus sekä heidän lähipiiriään. Tässä meillä on linkki. Arjessa selviytymistä tuetaan antamalla tietoa ja opastusta puhetta tukevista ja korvaavista keinoista. Kommunikaatiokeskuksen puheterapeutin voi pyytää luennoimaan, pitämään koulutusta tai vierailemaan jäsenyhdistysten tai esimerkiksi vanhempainyhdistysten tapahtumiin. Kommunikaatiokeskus palvelee henkilöitä joilla on afasia tai kielellinen erityisvaikeus sekä heidän lähipiiriään. Arjessa selviytymistä tuetaan antamalla tietoa ja opastusta puhetta tukevista ja korvaavista keinoista. Kommunikaatiokeskuksen puheterapeutin voi pyytää luennoimaan, pitämään koulutusta tai vierailemaan jäsenyhdistysten tai esimerkiksi vanhempainyhdistysten tapahtumiin.