Isovanhempien kurssi

Kurssi on tarkoitettu isovanhemmille, joiden lapsenlapsella on kielellinen erityisvaikeus. Tavoitteena on lisätä isovanhempien tietoa kielellisestä erityisvaikeudesta ja puhetta tukevista ja korvaavista kommunikointikeinoista. Isovanhempia tuetaan ja rohkaistaan kommunikointiin lapsenlasten kanssa sekä pelataan ja leikitään tavalla, jossa huomioidaan kielihäiriö. Kurssilla tapaat psykologin, sosiaalityöntekijän, puheterapeutin ja fysioterapeutin. Lisäksi lastenneurologin luento.

Kurssilaisille kurssi on maksuton. Se toteutetaan Veikkauksen tuella. Osallistujat maksavat matkakulunsa itse.

Ryhmään valitaan 30 isovanhempaa, kurssi kestää 3 vrk.

Kurssipaikka: Kuntoutuskeskus Ruissalo, Ruissalon puistotie 640, 20100 Turku

Kurssiaika
Hakupäivä
Rahoitus
4.–6.10.2019 30.8.2019 Veikkaus

Isovanhempien kurssille hakeminen

Isovanhempien kurssihakulomake

Isovanhempien kurssille haetaan omalla hakulomakkeella, joka on saatavissa Aivoliiton palveluyksiköstä tai yllä olevasta linkistä. Kurssi on isovanhemmille maksuton, matkakulunsa osallistujat maksavat itse.

Hakemus lähetetään viimeiseen hakupäivään mennessä osoitteella:

Aivoliitto ry
Kurssihakemus
Suvilinnantie 2
20900 TURKU

Valituksi tulleille lähetetään kutsukirje liitteineen.