Soveltava liikunta SoveLi liikkumisen tukena

Soveli ry on valtakunnallinen liikuntajärjestö, jonka päätoimintamuoto on yhteistyö.  Sen tavoitteena on, että pitkäaikaissairaiden ja vammaisten ihmisten mahdollisuudet terveyttä edistävään liikuntaan ja aktiiviseen elämäntapaan paranevat.

Aivoliitto on Soveli ry:n jäsenjärjestö ja Aivoliiton edustaja on myös Sovelin hallituksessa. Teemme tiivistä yhteistyötä vaikuttamisen, viestinnän ja koulutuksen keinoin.

Lisätietoja SoveLista: Soveltava Liikunta SoveLi ry

Katso soveltavan liikunnan tapahtumia

Tutustu SoveLin uusimpaan infokirjeeseen

Perheliikunta

Soveli ry on perheliikuntaverkoston jäsen ja sitä kautta myös Aivoliitto kuuluu verkostoon. Perheliikunnalla tarkoitetaan monipuolista perheen aktiivista yhdessäoloa kotona ja eri ympäristöissä kaikkina vuodenaikoina. Piha- ja kotitöitä, perinneleikkejä, yhteisiä jumppatuokioita, ulkoilua, retkeilyä, osallistumista liikunnallisiin perhetapahtumiin ja harrasteryhmiin, liikuntalomailua jne.

Perheliikunnan verkkosivuilta www.perheliikunta.fi löytyy liikuntavinkkejä sekä ideoita omatoimisille leikki- ja liikuntatreffeille.

Materiaalia:

Perheliikunnan vinkkikortit