Nuorten kurssit

Nuorten kurssi - Peruttu

Kurssi on tarkoitettu yli 16-vuotiaille nuorille, joilla on kehityksellinen kieli-häiriö. Kurssin tavoitteena on rohkaista nuorta ryhmässä toimimiseen ja vuoro-vaikutukseen sekä antaa onnistumisen kokemuksia. Ryhmässä on mahdollisuus keskustella nuoria askarruttavista asioista, pohtia omaa elämäntilannetta sekä saada uusia oivalluksia omaan tulevaisuuteen liittyen. Kurssi tarjoaa nuorille mahdollisuuden tutustua toisiin nuoriin sekä tehdä yhdessä erilaisia asioita, kuten luonto- ja kaupunkiretkiä. Kurssilla nuorista on vastuussa työryhmä, joka on läsnä ja nuorten tukena koko kurssin ajan. Kurssit pidetään Turussa, Erityisosaamiskeskus Suvituulessa.

Kurssille valitaan 10 nuorta. Kurssi kestää 5 päivää.
Hakuaika päättynyt

Nuorten aikuisten viikonloppukurssi Varalan urheiluopistossa

7.–9.10. Varalan urheiluopisto, Tampere

Kurssi alkaa perjantaina klo 17 ja päättyy sunnuntaina klo 12.30.

Kurssi on tarkoitettu n. 18–35-vuotiaille henkilöille, joilla on kehityksellinen kielihäiriö. Kurssille valitaan 20 osallistujaa.

Kurssin tavoitteena on oman hyvinvoinnin lisääntyminen liikunnan ja luonnon kautta, sosiaalisten taitojen vahvistuminen, vertaistuen saaminen sekä virkistyminen. Kurssiohjelma koostuu ohjatusta liikunnallisesta toiminnasta, alustuksista ja keskusteluista. Ohjelmassa on myös luontoretki, saunomista ja uintia.

Hakuaika päättyy: 28.8.

Hae kurssille