Ilmoita yrityksesi mukaan joulukampanjaan!

Joulu lähestyy ja tavaralahjojen sijaan voit tänä vuonna lahjoittaa varoja aivoverenkiertohäiriön sairastaneiden ja kehityksellinen kielihäiriö -diagnoosin saaneiden perheiden tukemiseen. Aivoliitto tukee näiden edustamiensa ryhmien arjessa selviytymistä. Tavoitteenamme on, että kaikki aivoverenkiertöhäiriön sairastaneet sekä kielihäiriöperheet ovat laadukkaan ja ammattitaitoisen tuen piirissä kulkemassa kohti itsenäistä elämää. Teemme myös työtä sen puolesta, että Suomessa yhä harvempi sairastuisi aivoverenkiertohäiriöihin.

Jo pienellä summalla voidaan saavuttaa paljon. Auta meitä ja ohjaa yrityksesi joululahjamuistamiset kohderyhmiemme tueksi. Tehdään yhdessä parempi joulu!

Kiitoksena lahjoituksesta tarjoamme käyttöönne sähköisen e-joulukortin, verkkokäyttöön soveltuvan bannerin ja julkisen kiitoksen lahjoituksesta Aivoliiton Facebook-sivulla. Lähetämme viestintäpaketin sähköpostitse kaikille yli 200 euroa lahjoittaneille 3-4 työpäivän sisällä lahjoituksen rekisteröitymisestä.

Rahankeräyslupa RA/2019/471 koko Suomi (ei Ahvenanmaa) ajalle 2.6.2019–1.6.2021.