Auta meitä auttamaan!

Bearded Villains Finland ry järjestää Run4!-hyväntekeväisyystapahtumaan Helsingin Hietaniemessä lauantaina 23.5.2020. Run4! on koko perheen hyvänmielen liikuntatapahtuma, jossa kerätään rahaa vuosittain vaihtuvalle kohteelle. Tänä vuonna he ovat valinneet kohteekseen Aivoliiton. Lue lisää tapahtumasta ja ilmoittaudu mukaan juoksemaan.

Voit myös tehdä lahjoituksen yksityishenkilönä joko tekstiviestitse, MobilePay:lla tai verkkomaksuna valitsemallesi kohderyhmälle.

Yrityksesi voi lahjoittaa alla olevalla lomakkeella varoja aivoverenkiertohäiriön sairastaneiden ja kehityksellinen kielihäiriö -diagnoosin saaneiden perheiden tukemiseen. Aivoliitto tukee näiden edustamiensa ryhmien arjessa selviytymistä. Tavoitteenamme on, että kaikki aivoverenkiertohäiriön sairastaneet sekä kielihäiriöperheet ovat laadukkaan ja ammattitaitoisen tuen piirissä kulkemassa kohti itsenäistä elämää. Teemme myös työtä sen puolesta, että Suomessa yhä harvempi sairastuisi aivoverenkiertohäiriöihin.

Jo pienellä summalla voidaan saavuttaa paljon. Auta meitä auttamaan!

Annamme julkisen kiitoksen kaikista yrityslahjoituksista Aivoliiton Facebook-sivulla tapahtumapäivänä.

Rahankeräyslupa RA/2019/471 koko Suomi (ei Ahvenanmaa) ajalle 2.6.2019–1.6.2021.