Järjestöpäivät 2020

Järjestöpäivät on peruttu koronatilanteen vuoksi

Suomen hallitus on antanut ohjeistuksen välttää yleisötapahtumia toukokuun loppuun saakka. Haluamme toimia Suomen hallituksen antamien ohjeiden mukaan ja näin ollen omalta osaltamme ehkäistä epidemiaa. Toivomme kaikilta ymmärrystä asian suhteen.

Kaikkiin osallistujiin ollaan sähköpostitse yhteydessä. Syksyn aluetapaamisissa tullaan käsittelemään osa Järjestöpäivien asioista. Tarjoamme tukea puhelimitse sekä laajennetusti verkon kautta. Tule mukaan Kello viiden tee -verkkotreffeille!

Huomioittehan, että jokainen hotellivarauksen tehnyt huolehtii itse hotellivarauksen peruutuksesta. Tarkistakaa peruutusehdot omasta hotellistanne.

Olitteko tulossa järjestöpäiville junalla? VR on muuttanut peruutusehtojaan ja lippuja voi perua ilman kustannuksia. Lue lisää VR:n peruutusehdoista. Muiden matkakustannusten korvaamisen osalta olkaa yhteydessä Elina Salo-Orkamaahan tai yhdistyksen alueella toimivaan järjestösuunnittelijaan. Yhteystiedot alla.

Sivu päivitetty 26.3.2020

Aivoliitto ry kutsuu jäsenyhdistystensä edustajat järjestöpäiville. Järjestöpäivät on tarkoitettu puheenjohtajille ja muille yhdistyksen valitsemille aktiivitoimijoille. Tänä vuonna järjestöpäivät järjestetään Scandic Tampere Cityssä 4.–5.4.2020.

Ilmoittautumisaika päättyy 5.3.2020. Ilmoittaudu tästä.

Liitto kustantaa kahden edustajan osallistumisen (ei majoitus). Mikäli useampi henkilö yhdistyksestä haluaa osallistua, laskutamme 100 €/ylimääräinen osallistuja. Toivomme tapaavamme edustajan kaikista liiton jäsenyhdistyksistä. Liitto korvaa enintään kahden edustajan matkakustannukset per yhdistys halvimman matkustustavan mukaan. Matkalaskukaavakkeet jaetaan järjestöpäivillä.

Aikataulu ja ohjelma

Järjestöpäivät alkavat lauantaiaamuna 4.4. klo 10 ja päättyvät sunnuntaina 5.4. lounaaseen klo 13. Lauantai-iltana on kaikille yhteinen Aivoliiton tarjoama illallinen.

Kauempaa tulevat ja muut kiinnostuneet voivat saapua Tampereelle jo perjantaina, jolloin hotelliin on varattu kiintiöhintaisia huoneita. Perjantaina ei ole virallista järjestettyä ohjelmaa, vaan yhdistykset voivat sopia ja järjestää omaa ohjelmaa ja tapaamisia vapaamuotoisesti. Muistakaa tehdä tarvittaessa pöytävarauksia ravintolaan.

Katso järjestöpäivien ohjelma. Ohjelman voi tulostaa tai liittää sähköpostiin liitteeksi.

Majoitus

Hotellin yhteystiedot
Scandic Tampere City
Hämeenkatu 1
33100 TAMPERE
Puhelinnumero: +358 3 2446 111

Huomaathan, että Aivoliitto ei järjestä majoitusta eli jokainen majoittuja varaa majoituksensa ja vastaa itse omista majoituskuluistaan. Scandic Tampere City on kuitenkin tarjonnut sopimushinnat järjestöpäiville osallistuville:

124,50 € yhden hengen huone / vuorokausi
142,50 € kahden hengen huone / vuorokausi

Jokainen majoittuja varaa huoneensa itse osoitteesta: http://www.scandichotels.fi/?bookingcode=BAIV030420
Varaukset voi tehdä varaustunnuksella BAIV030420 Scandicin nettisivuilta www.scandichotels.fi, puhelimitse tai sähköpostilla suoraan hotellista hotellin yllä olevia yhteystietoja käyttämällä.

Huoneet ovat varattavissa 20.3.2020 saakka tai hotellin varaustilanteen mukaan. Voit myös majoittua johonkin toiseen itse valitsemaasi hotelliin.

Aiheeseen liittyvät