Saavutettavuusseloste

Aivoliitto ry on julkisella rahoituksella toimiva yleishyödyllinen järjestö. Järjestömme on lain mukaan noudatettava Euroopan Unionin asettamaa saavutettavuusdirektiiviä. Aivoliiton verkkosivusto aivoliitto.fi on julkaistu 5.12.2018.

Saavutettavuuden parantaminen

Kehitämme palveluitamme direktiivin mukaisiksi aktiivisesti muun muassa liiton sisäisellä arvioinnilla, henkilöstöä kouluttamalla, tekemällä yhteistyötä muiden järjestöjen sekä Papunetin kanssa sekä pyytämällä palautetta ja tukea verkkopalvelumme käyttäjiltä ja asiantuntijoilta.

Kehittämiskohteitamme ovat muun muassa:

• tekstivastineet informatiivisiin kuviin
  • pdf-asiakirjat ja lomakkeet

Palautetta aivoliitto.fi verkkopalveluiden saavutettavuudesta

Jos huomaat sivustolla saavutettavuusongelmia, anna ensin palautetta meille eli sivuston ylläpitäjälle. Vastauksessa voi mennä 14 päivää. Jos et ole tyytyväinen saamaasi vastaukseen tai et saa vastausta lainkaan kahden viikon aikana, voit tehdä ilmoituksen Etelä-Suomen aluehallintovirastoon. Etelä-Suomen aluehallintoviraston sivulla kerrotaan tarkasti, miten ilmoituksen voi tehdä ja miten asia käsitellään.

Voit jättää palautetta myös

• verkkolomakkella
  • puhelimitse: digitaalisen viestinnän asiantuntija Sanna Reuna, 040 725 1828

Valvontaviranomaisen yhteystiedot

Etelä-Suomen aluehallintovirasto
Saavutettavuuden valvonnan yksikkö
www.saavutettavuusvaatimukset.fi
puhelinnumero vaihde 0295 016 000

Tämä saavutettavuusseloste on laadittu 11.2.2020, julkaistu liiton verkkosivuilla 18.2.2020 ja se on viimeksi päivitetty 18.2.2020.