Materiaalisalkku

Yhdistysten materiaalisalkku on yhdistysaktiivien sekä kerhojen vetäjien käyttöön tarkoitettu tietopaketti. Materiaalisalkusta löytyy tietoa ja ideoita yhdistysten perustoimintaan sekä toiminnan suunnitteluun ja kehittämiseen. Täältä löydät malleja ja pohjia yhdistystoiminnan tueksi. Ota yhteys Aivoliiton järjestötiedottajaan, kun haluat esimerkiksi lomakepohjan yhdistyksesi tiedoilla.

Aivoliiton infograafit

Infograafit kertovat selkeästi Aivoliiton toiminnasta.

Säännöt ja ohjeet

Toimintatonni

Hakuohjeet, hakulomake sekä selvityslomake menneen vuoden Toimintatonnin käytöstä. Lomakkeet voi täyttää sähköisesti tai käsin kirjoittamalla. Täyttöohjeet sähköisille lomakkeille: 1. Tallenna lomake koneellesi, muuten et pysty täyttämään lomaketta sähköisesti. 2. Kirjoittakaa lyhyesti. Ohjelma ei ilmoita, kun kirjoitustila loppuu. Pitkä kirjoitus ei välttämättä näy kokonaan.

Lomakkeet

Liikuntatoiminnan lomakkeet

Vertaistuki

Täältä löydät vertaistukikäyntien tilastointilomakkeet.

Materiaalit yhdistyksille

Muu tiedotus

Ansiomerkit, standaari ja diplomit

Musiikki

Kello viiden tee -verkkotreffeillä jaettua materiaalia

Luontoteema

Sähköisiä luontokortteja yhdistysten käyttöön.

Taloushallinnon niksit

Aivoliiton järjestösuunnittelija Veijo Kivistön taloushallinnon niksi yhdistyksille.

Aiheeseen liittyvät