Tule mukaan Aivoliitto-yhteisöön liittymällä oman alueesi jäsenyhdistykseen!

Paikallisyhdistyksen jäsenyys

Kun liityt jäseneksi, voit valita jäsenyhdistyksesi, johon haluat liittyä. Ellet valitse tiettyä jäsenyhdistystä, liitämme sinut asuinpaikkaasi lähinnä olevaan Aivoliiton jäsenyhdistykseen. Täyttämällä tietoihisi puhelinnumeron voit ladata puhelimeesi Aivoliiton sähköisen jäsenkortin. Sähköinen jäsenkortti toimii myös tietokoneelta. Sähköpostiosoitteesi ilmoittamalla voimme halutessasi lähettää sinulle uutiskirjeitä, joissa kerromme Aivoliiton ajankohtaisista asioista ja tapahtumista. Jos haluat sähköisen uutiskirjeen, muista sallia lomakkeessa suoramarkkinointi. Jos sinulla ei ole sähköpostiosoitetta, voit lisätä myös läheisesi sähköpostiosoitteen, jos hän antaa siihen luvan.

Jäseniämme ovat muun muassa sairastuneet, sairastuneen läheiset, ammattihenkilöt tai muuten asiasta kiinnostuneet. Aivoliiton paikallisyhdistykset tarjoavat mahdollisuuden vaihtaa ajatuksia ja kokemuksia sekä saada uusia ystäviä ja vertaistukea. Yhdistykset järjestävät esimerkiksi kerhotoimintaa, luentoja, neuvontapalveluja, matkoja, retkiä ja muuta yhteistä toimintaa. Aivoliiton paikallisyhdistykset ja niiden alueelliset kerhot toimivat yli 100 paikkakunnalla. Yhdistysten jäsenmaksu on 15–25 euroa vuodessa riippuen paikallisyhdistyksestä.

Liity tästä oman alueesi paikallisyhdistykseen

Muutokset jäsentietoihin

Aivoliiton tarjoamat palvelut

Kiinnostaako sinua vapaaehtoistyön tekeminen?

Voit hakea vertaistoimijaksi, kouluttautua kokemustoimijaksi, tehdä vapaaehtoistyötä yhdistyksissä tai kampanjapäivissä esimerkiksi verenpainekampanjan aikana. Voit myös tukea toimintaamme lahjoittamalla.

Aiheeseen liittyvät