Liity jäseneksi

Paikallisyhdistyksen jäsenyys

Kun liityt jäseneksi, liitämme sinut sinulle lähimpään Aivoliiton paikallisyhdistykseen. Täyttämällä tietoihisi puhelinnumeron saat puhelimeesi Aivoliiton mobiilikortin, ja sähköpostiosoitteen ilmoittamalla voimme halutessasi lähettää sinulle kohdennettuja uutiskirjeitä.

Jäsenenä saat jäsenetuja ja neljä kertaa vuodessa ilmestyvän lehden. AVH-yhdistykseen liittyvälle tulee Aivoterveys-lehti ja kielellinen erityisvaikeus -yhdistykseen liittyvälle Kielipolku-lehti. Lisäksi jäsenet saavat oikeudellista neuvontaa AVH:n sairastaneille ja heidän omaisilleen. Olet myös oikeutettu Aivoliiton jäsenille tarjoamiin jäsenetuihin.

Jäseniämme ovat muun muassa sairastuneet, sairastuneen läheiset, ammattihenkilöt tai muuten asiasta kiinnostuneet. Aivoliiton paikallisyhdistykset tarjoavat mahdollisuuden vaihtaa ajatuksia ja kokemuksia sekä saada uusia ystäviä ja vertaistukea. Yhdistykset järjestävät esimerkiksi kerhotoimintaa, luentoja, neuvontapalveluja, matkoja, retkiä ja muuta yhteistä toimintaa. Aivoliiton paikallisyhdistykset ja niiden alueelliset kerhot toimivat yli 100 paikkakunnalla. Yhdistysten jäsenmaksu on 15–25 euroa vuodessa riippuen paikallisyhdistyksestä.

Liittymislomakkeessa voit valita, liitytkö AVH- vai kielellinen erityisvaikeus -yhdistykseen.

Jäsenedut
Jäsenetuina saat:

• Aivoliiton Aivoterveys- tai Kielipolku-lehden neljä kertaa vuodessa. (Aivoterveys-lehden voit tilata myös maksutta äänilehtenä)
  • Tervetuloa jäseneksi -infopaketin
  • Koulutuksia ja tapahtumia jäsenhintaan
  • Ilmaisen neuvontapalvelun sairastumiseen liittyvissä lakiasioissa
  • Alueesi järjestösuunnittelijan neuvontapalvelut
  • Paikallisen jäsenyhdistyksen palvelut
  • Kausittain vaihtuvia tarjouksia

Tästä pääset tutustumaan Aivoliiton jäsenetuihin.

Aivoliiton kannatusjäsenyys

Liiton kannatusjäsenenä tuet liiton toimintaa ja saat samalla valintasi mukaan tietoa aivoverenkiertohäiriöistä tai kielellisestä erityisvaikeudesta. Kannatusjäsenenä voit osallistua Aivoliiton koulutuksiin ja tapahtumiin jäsenhintaan. Kannatusjäsenyys soveltuu yksityiselle henkilölle, yhteisölle tai yritykselle, joka haluaa tukea Aivoliiton toimintaa.

Kannatusjäsenen jäsenedut:

• Valintasi mukaan joko Aivoterveys- tai Kielipolku-lehti neljä kertaa vuodessa
  • Tervetuloa kannatusjäseneksi -infopaketti
  • Mahdollisuus osallistua koulutuksiin ja tapahtumiin jäsenetuhintaan
  • Alennuksia näytteilleasettajahinnoista tapahtumissamme.

Kannatusjäsenmaksut:

• yksilöjäsen 50 €/vuosi
  • yhteisö/säätiö 100 €/vuosi
  • yritys 500 €/vuosi

Liity jäseneksi

Voit hakea vertaistoimijaksi, kouluttautua kokemuskouluttajaksi, tehdä vapaaehtoistyötä yhdistyksissä tai kampanjapäivissä esimerkiksi verenpainekampanjan aikana. Voit myös tukea toimintaamme lahjoittamalla.

Aiheeseen liittyvät