Liity jäseneksi

Paikallisyhdistyksen jäsenyys

Kun liityt jäseneksi, voit valita jäsenyhdistyksesi, johon haluat liittyä. Ellet valitse tiettyä jäsenyhdistystä, liitämme sinut asuinpaikkaasi lähinnä olevaan Aivoliiton jäsenyhdistykseen. Täyttämällä tietoihisi puhelinnumeron voit ladata puhelimeesi Aivoliiton sähköisen jäsenkortin. Sähköinen jäsenkortti toimii myös tietokoneelta. Sähköpostiosoitteesi ilmoittamalla voimme halutessasi lähettää sinulle kohdennettuja uutiskirjeitä, joissa kerromme Aivoliiton ajankohtaisista asioista ja tapahtumista. Jos haluat sähköisen uutiskirjeen, muista sallia lomakkeessa suoramarkkinointi. Jos sinulla ei ole sähköpostiosoitetta, voit lisätä myös läheisesi sähköpostiosoitteen, jos hän antaa siihen luvan.

Jäsenenä saat jäsenetuja ja neljä kertaa vuodessa ilmestyvän lehden. AVH-yhdistykseen liittyvälle tulee Aivoterveys-lehti ja kehityksellinen kielihäiriö -yhdistykseen liittyvälle Verraton-lehti. Voit tilata Aivoterveys-lehden myös äänilehtenä. Olet myös oikeutettu Aivoliiton jäsenetuihin ja -palveluihin.

Jäseniämme ovat muun muassa sairastuneet, sairastuneen läheiset, ammattihenkilöt tai muuten asiasta kiinnostuneet. Aivoliiton paikallisyhdistykset tarjoavat mahdollisuuden vaihtaa ajatuksia ja kokemuksia sekä saada uusia ystäviä ja vertaistukea. Yhdistykset järjestävät esimerkiksi kerhotoimintaa, luentoja, neuvontapalveluja, matkoja, retkiä ja muuta yhteistä toimintaa. Aivoliiton paikallisyhdistykset ja niiden alueelliset kerhot toimivat yli 100 paikkakunnalla. Yhdistysten jäsenmaksu on 15–25 euroa vuodessa riippuen paikallisyhdistyksestä.

Liittymislomakkeessa voit valita, liitytkö AVH- vai kehityksellinen kielihäiriö -yhdistykseen.

Jäsenedut
Jäsenetuina saat:

• Aivoliiton Aivoterveys- tai Verraton-lehden neljä kertaa vuodessa. (Aivoterveys-lehden voit tilata myös maksutta äänilehtenä)
  • Tervetuloa jäseneksi -infopaketin
  • Koulutuksia ja tapahtumia jäsenhintaan
  • Aivoliiton järjestöpalvelut
  • Aivoliiton sähköisen uutiskirjeen (Jäsenkirje)
  • Sosiaalityöntekijän neuvontapalvelut
  • Paikallisen jäsenyhdistyksen palvelut
  • Kausittain vaihtuvia tarjouksia
  • Sähköinen jäsenkortti

Tästä pääset tutustumaan laajemmin Aivoliiton jäsenetuihin.

Muista myös Aivoliiton palvelut jäsenille.

Aivoliiton kannatusjäsenyys

Liiton kannatusjäsenenä tuet liiton toimintaa ja saat samalla valintasi mukaan tietoa aivoverenkiertohäiriöistä tai kehityksellisestä kielihäiriöstä. Kannatusjäsenenä voit osallistua Aivoliiton koulutuksiin ja tapahtumiin jäsenhintaan. Kannatusjäsenyys soveltuu yksityiselle henkilölle, yhteisölle tai yritykselle, joka haluaa tukea Aivoliiton toimintaa.

Kannatusjäsenen jäsenedut:

• Valintasi mukaan joko Aivoterveys- tai Verraton-lehti neljä kertaa vuodessa
  • Tervetuloa kannatusjäseneksi -infopaketti
  • Mahdollisuus osallistua koulutuksiin ja tapahtumiin jäsenetuhintaan
  • Alennuksia näytteilleasettajahinnoista tapahtumissamme.

Kannatusjäsenmaksut:

• yksilöjäsen 50 €/vuosi
  • yhteisö/säätiö 100 €/vuosi
  • yritys 500 €/vuosi

Liity jäseneksi

Voit hakea vertaistoimijaksi, kouluttautua kokemuskouluttajaksi, tehdä vapaaehtoistyötä yhdistyksissä tai kampanjapäivissä esimerkiksi verenpainekampanjan aikana. Voit myös tukea toimintaamme lahjoittamalla.

Aiheeseen liittyvät