Verkkokaupan toimitusehdot

Toimitusehdot

Maksutavat:

- Paytrail - verkkomaksu

- Kunnat, terveystoimi ja muut organisaatiot: Lasku (maksuaika 14 pv netto)

- Yksityisasiakkaat: Lasku (maksuaika 14 pv netto). Huom. Yli 30 euron tilauksiin maksutapana postiennakko.

Toimitusmaksu:

Kirje, max. 250g (3,90€)

Postipaketti 9,90 € lähimpään Postin toimi- tai noutopisteeseen

Postin kotiinkuljetus 18,90 €

Aivoliiton jäsenyhdistysten tekemiin tilauksiin ei lisätä toimitusmaksuja. Yhdistykset voivat tehdä tilauksia joko verkkokaupassa tai suoraan Linda Haanperältä, p. 02 2138 225. Verkkokaupassa tilausten kohdalla näkyy toimitusmaksu, mutta sitä ei lisätä lopulliseen laskuun.

Toimitusaika:

1-2 viikkoa tilauksesta.

Toimitustapa:

Tuotteet toimitetaan postitse.

Arvonlisävero:

Tuotteidemme hinnat sisältävät arvolisäveron.

Tuotteen palautusoikeus:

Käyttämättömillä tuotteilla on 14 päivän rajoittamaton palautusoikeus.
Palautusoikeus ei koske sähköisesti toimitettuja digitaalisia sisältöjä.
Tuotetta vaihtaessa tai palautettaessa tulee ilmoittaa palautuksen syy.
Maksun palauttamista varten tulee ilmoittaa pankkitilin numero.

Toimitus- ja maksuehdot ulkomaille:

Tilattaessa tuotteita ulkomaille pyydämme tekemään tilauksen sähköpostitse osoitteeseen Enable JavaScript to view protected content.. Ilmoita täydellinen toimitusosoite sekä tilattavat tuotteet mahdollisimman selvästi lukumäärineen ja tarvittaessa ilmoittaen koon ja värin. Tilaukset toimitetaan Economy-luokan postissa, ellei erikseen ole pyydetty Priority-luokan postitusta. Toimitusaika 2 viikkoa + postin yleinen toimitusaika kohdemaahan. Verkkokaupassa ilmoitettuihin hintoihin lisätään todelliset toimituskulut. Lähetämme toimituksen mukana laskun.

Henkilötietojen käsittely

1 Rekisterinpitäjä

Aivoliitto ry ja Aivoliiton palvelut oy toimivat yhteisrekisterinpitäjinä. Aivoliiton palvelut oy on Aivoliitto ry:n omistama yhtiö ja ne yhdessä muodostavat konsernin (jäljempänä Aivoliitto)

Aivoliitto
Suvilinnantie 2, 20900 Turku

2 Henkilötietojen käsittelyn tarkoitukset

Verkkokaupasta kerättävien henkilötietojen käsittely perustuu asiakkaan ja Aivoliiton väliseen asiakassuhteeseen. Tilattuja tuotteita ei voida toimittaa/laskuttaa ilman tarvittavia henkilötietoja.

3 Käsiteltävät henkilötiedot ja tietolähteet

Henkilötiedot saadaan verkkokaupan käyttäjältä itseltään. Näitä tietoja ovat nimi, osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite, laskutustiedot ja lisätiedot.

4 Henkilötietojen säännön mukainen luovuttaminen

Käytämme yhteystyökumppaneita tuotteiden toimittamiseen ja laskuttamiseen. Muille tahoille henkilötietoja ei luovuteta

5 Tietojen siirtäminen kolmansiin maihin

Henkilötietoja käsitellään Suomessa ja EU:n sisällä. Henkilötietoja ei siirretä tarkoituksella EU:n ulkopuolelle. Palveluntarjoajamme saattavat tietyissä tilanteissa siirtää tietoa EU:n ulkopuolella. Tällaisia tilanteita voivat olla esimerkiksi eurooppalaisten datakeskusten vikaantuminen tai muu vastaava ongelmatilanne.

6 Henkilötietojen säilyttämisaika

Säilytämme henkilötietoja sen aikaa, jotta voimme täyttää tässä selosteessa kuvatut käyttötarkoitukset. Joitain tietoja voidaan säilyttää kauemmin niitä osin kuin se on tarpeen laissa asetettujen velvollisuuksien, kuten kirjanpitoa ja kuluttajakauppaa koskevien vastuiden, toteuttamiseksi ja niiden asianmukaisen toteuttamisen osoittamiseksi.

7 Automaattinen päätöksen teko ja profilointi

Verkkokaupan käyttäjiin ei kohdenneta automaattista päätöksen tekoa tai profilointia

8 Rekisteröidyn oikeudet

Rekisteröidyllä on lähtökohtaisesti oikeus soveltuvan tietosuojalainsäädännön mukaisesti, milloin tahansa:

- saada tieto henkilötietojensa käsittelystä;

- saada pääsy omiin tietoihinsa ja tarkastaa itseään koskevat henkilötiedot;

- vaatia epätarkan ja virheellisen henkilötiedon oikaisua ja tietojen täydentämistä;

- vaatia henkilötietojensa poistamista;

- peruuttaa suostumuksensa ja vastustaa henkilötietojensa käsittelyä siltä osin kuin henkilötietojen käsittely perustuu rekisteröidyn suostumukseen;

- vastustaa henkilötietojensa käsittelyä henkilökohtaiseen erityiseen tilanteeseensa liittyvällä perusteella siltä osin kuin henkilötietojen käsittelyperusteena on oikeutettu etu;

- saada henkilötietonsa koneluettavassa muodossa ja siirtää kyseiset tiedot toiselle rekisterinpitäjälle edellyttäen, että rekisteröity on itse toimittanut kyseiset henkilötiedot Aivoliitolle, Aivoliitto käsittelee kyseisiä henkilötietoja rekisteröidyn suostumuksen perusteella ja käsittely suoritetaan automaattisesti; ja

- vaatia henkilötietojensa käsittelyn rajoittamista.

Rekisteröity ei voi käyttää kaikkia oikeuksia kaikissa tilanteissa. Tällaisia tilanteita ovat esimerkiksi sellaiset tilanteet, joissa jokin muu laki edellyttää tietojen säilyttämistä.

9 Oikeus valittaa valvontaviranomaiselle

Jokaisella rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus asianomaiselle valvontaviranomaiselle taikka sen Euroopan unionin jäsenvaltion valvontaviranomaiselle, jossa rekisteröidyn asuinpaikka tai työpaikka sijaitsee, mikäli rekisteröity katsoo, että hänen henkilötietojaan ei ole käsitelty soveltuvan tietosuojalainsäädännön mukaisesti.