Jäsenedut

Joko olet ladannut Aivoliiton sähköisen jäsenkortin puhelimeesi? Ota sähköinen jäsenkortti käyttöösi! Ollaksesi jäsen, et tarvitse sähköistä jäsenkorttia. Jäsenyys on ihan yhtä pätevä ilman sitä. Voit myös saada jäsenedun kertomalla jäsennumerosi, jos sitä kysytään.

Majoituspalvelut

Kylpylähotelli Kuntoranta

Kuntoranta tarjoaa jäsenillemme ajankohtaisia etuja. Katso lisätietoa eduista Kuntorannan verkkosivuilta.

Hyvinvointipalvelut

Mielen hyvinvointia Mielenpaja-verkkokaupasta

Mielenpajan ratkaisukeskeinen psykoterapeutti Marjo Hirvonen tarjoaa Aivoliiton jäsenille -20% alekoodin verkkokaupan ladattaviin tuotteisiin. Tervetuloa Mielenpajalle mielen hyvinvoinnin verkkokauppaan! Tutustu tuotteisiin täällä.
Kuponkikoodi AIVOLIITTO-20% oikeuttaa 20% alennukseen Mielenpajan verkkokaupan ladattaviin tuotteisiin.

Puhti-testipaketti oman hyvinvoinnin seurantaan

Aivoliiton jäsenet saavat Puhdin testipaketeista 10 % alennuksen. Puhti-terveystarkastus on hyvä tapa selvittää, miten oma keho jaksaa ja mihin oman terveyden ylläpito kannattaa suunnata. Puhdin testipaketteihin on valittu kattavat ja olennaiset laboratoriotestit, jotka voi ottaa ilman lääkärin lähetettä.

Raportilla näytetään selkeästi, mitkä arvot ovat viitearvojen mukaisia ja mitä kukin arvo tarkoittaa. Testipaketin tilaaminen Puhdin sivuilta on vaivatonta. Testeihin on myös helppo mennä, verikokeen voi ottaa 75 paikkakunnalla Suomessa. Raportin tuloksista saat Oma Puhti -sivulle, jossa havainnollistetaan selkeästi, mitkä arvot ovat viitearvojen mukaisia ja mitä kukin arvo tarkoittaa.

Jäsenetu testipaketeista -10 % alennuskoodilla: aivoliittopuhti10

Tutustu ja tilaa: www.puhti.fi

Kauneudenhoitopalvelut

Jäsenetuja At Queen's -hoitolasta ja Hair Station -parturikampaamosta

At Queen's ja Hair Station tarjoavat Aivoliiton jäsenille kaikista hoitolan palveluista 20 % alennuksen sekä lisäksi käynnin yhteydessä ilmaisen 25 € arvoisen hoitolan lahjakortin. Kaikki Aivoliiton jäsenten alle 15-vuotiaat lapset saavat 40% alennusta!

www.entertainmentstudio.fi

At Queen’s -hoitola
Maneesikatu 4 A

Hair Station -parturikampaamo
Mechelininkatu 25

Ekokampaamo Huili Tilan jäsenetu Helsingissä

Ekokampaamo Huili Tila tarjoaa Aivoliiton jäsenille 5 % alennuksen kaikista parturi-kampaamopalveluista. Edun saa näyttämällä Aivoliiton jäsenkorttia tai kertomalla jäsennumeron.

Huili Tila
Museokatu 15, 00100 Helsinki
huilitila.fi

Sivustolle kerätään jatkuvasti lisää etuja jäsenistölle. Etuja saa hankkia kuka vain joko paikallisesti tai valtakunnallisesti.

Aiheeseen liittyvät