Jäsenedut

Holiday Club

Aivoliitto ry:n jäsenet saavat vähintään 15 % alennuksen Holiday Club kylpylähotellien, Villasten, Chalets-huoneistoiden sekä loma-asuntojen päivän hinnoista. Holiday Club voi halutessaan tarjota myös kampanjatarjouksia, joissa alennus voi olla suurempi. Jäsenistö tekee majoitusvaraukset sekä maksaa varaukset Holiday Club online – varausjärjestelmän kautta www.holidayclub.fi. Kampanjakoodi: AIVO15

Jäsenetu Puhti-testipaketeista oman hyvinvoinnin seurantaan

Aivoliiton jäsenet saavat Puhdin testipaketeista 10 % alennuksen. Puhti-terveystarkastus on hyvä tapa selvittää, miten oma keho jaksaa ja mihin oman terveyden ylläpito kannattaa suunnata. Puhdin testipaketteihin on valittu kattavat ja olennaiset laboratoriotestit, jotka voi ottaa ilman lääkärin lähetettä.

Raportilla näytetään selkeästi, mitkä arvot ovat viitearvojen mukaisia ja mitä kukin arvo tarkoittaa. Testipaketin tilaaminen Puhdin sivuilta on vaivatonta. Testeihin on myös helppo mennä, verikokeen voi ottaa 26 paikkakunnalla Suomessa. Raportin tuloksista saat Oma Puhti -sivulle, jossa havainnollistetaan selkeästi, mitkä arvot ovat viitearvojen mukaisia ja mitä kukin arvo tarkoittaa.

Jäsenetu testipaketeista -10 % alennuskoodilla: aivoliittopuhti10

Tutustu ja tilaa: www.puhti.fi

Jäsenetuja At Queen's -hoitolasta ja Hair Station -parturikampaamosta

At Queen's ja Hair Station tarjoavat Aivoliiton jäsenille kaikista hoitolan palveluista 20 % alennuksen sekä lisäksi käynnin yhteydessä ilmaisen 25 € arvoisen hoitolan lahjakortin. Kaikki Aivoliiton jäsenten alle 15-vuotiaat lapset saavat 40% alennusta!

www.entertainmentstudio.fi

At Queen’s -hoitola
Maneesikatu 4 A

Hair Station -parturikampaamo
Mechelininkatu 25
00100 helsinki

Kauneushoitola Maarit Leikosken jäsenetu Helsingissä

Kauneushoitola Maarit Leikoski tarjoaa Aivoliiton jäsenille 10 % alennuksen bdr ja Reviderm -kasvohoidoista sekä Calluspeeling-jalkahoidoista. Edun saa jäsenkortilla tai jäsennumerolla.

Kauneushoitola Maarit Leikoski
Lapinrinne 2, 00180 Helsinki
www.maaritleikoski.fi

Ekokampaamo Huili Tilan jäsenetu Helsingissä

Ekokampaamo Huili Tila tarjoaa Aivoliiton jäsenille 5 % alennuksen kaikista parturi-kampaamopalveluista. Edun saa näyttämällä Aivoliiton jäsenkorttia tai kertomalla jäsennumeron.

Huili Tila
Museokatu 15, 00100 Helsinki
huilitila.fi

Jäsenetu digiapteekkiostoksista

Aivoliiton jäsenet saavat erilaisia jäsenetuja, muun muassa kanta-asiakasalennuksia ja ilmaiset toimituskulut, kun rekisteröityvät käyttäjäksi Apteekki-sovelluksessa (hae.apteekkisovell.us) tai Epharman jäsenapteekkien verkkosivuilla. Linkin takaa löytyy lista mukana olevista apteekeista. Jäsenetu on vain palveluun rekisteröityneille liiton asiakkaille koodilla: AIVOLIITTO2018

Lakipalvelu jäsenille

Lakimies Anu Aalto antaa oikeudellista neuvontaa AVH:n sairastaneille sekä heidän läheisilleen. Näitä ovat esimerkiksi sosiaaliturvan, terveyspalvelujen ja tukitoimien hakemiseen ja saamiseen liittyvät kysymykset. Palvelu on jäsenistölle maksuton. Soittamisesta aiheutuvia kuluja ei korvata. Anu Aalto vastaa kysymyksiin torstaisin ja perjantaisin klo 8–16, p. 040 734 5773 tai Enable JavaScript to view protected content.

Aivoliiton esitteet

Aivoliiton maksulliset esitteet ovat jäsenille yksittäiskappaleina maksuttomia. Etu koskee mm. seuraavia esitteitä:
- Aivoverenkiertohäiriöt ja spastisuus
- Afasia- Afasi
- Aivoverenkiertohäiriön aiheuttamat neuropsykologiset häiriöt
- Ilon askeleet - vinkkejä kouluikäisen lapsen kielenkehityksen ja oppimisen tueksi
- Pienen kielipolku - vinkkejä lapsen kielenkehityksen tueksi

Sivustolle kerätään jatkuvasti lisää etuja jäsenistölle. Etuja saa hankkia kuka vain joko paikallisesti tai valtakunnallisesti. Uudet edut voi ilmoittaa järjestöpäällikkö Marika Railila, Enable JavaScript to view protected content., p. 040 543 7287.

Aiheeseen liittyvät