Avoimet työpaikat

Haemme

TOIMINNANJOHTAJAA

vastaamaan kokonaisvaltaisesti valtakunnallisen Aivoliitto ry:n strategian mukaisesta toiminnasta.

Vastuullasi on liittokonsernin talouden, henkilöstön ja liiketoiminnan johto sekä merkittävimpien asiakas- ja sidosryhmäsuhteiden hoito. Johdat Aivoliiton noin 50 työntekijän asiantuntijaorganisaatiota ja kykenet innostamaan jäsenyhdistystemme vapaaehtoisia toimijoita.

Olet etsimämme henkilö, jos sinulla on soveltuva korkeakoulututkinto ja omaat näyttöä valtakunnallisen sosiaali- ja terveysjärjestön johtamisesta. Arvostamme myös järjestön palveluliiketoiminnan osaamista. Omaat erinomaiset suulliset ja kirjalliset viestintä- ja vuorovaikutustaidot. Olet innostava ja motivoiva henkilöstöjohtaja ja kykenet uudistamaan liiton toimintatapoja entistä ketterämmäksi muuttuvassa toimintaympäristössä.

Aivoliitossa on lähes 10.000 jäsentä ja toimintaa noin 50:llä paikkakunnalla.

Aivoliitto ry tarjoaa näköalapaikan aivoterveyden edistämiseen. Liitto edustaa henkilöitä, joilla on kehityksellinen kielihäiriö tai jotka ovat sairastaneet aivoverenkiertohäiriön (AVH). Autamme ja tuemme jäseniämme elämään hyvää elämää.

Lisätietoja antaa Aivoliitto ry:n liittohallituksen varapuheenjohtaja Pirjo Korpilahti 12.1.2021 klo 12–14 ja 14.1.2021 klo 15–17, p. 0400 726 169.