Avoimet työpaikat

Haemme Turkuun

Puheterapeuttia

Työskentelemään moniammatillisessa tiimissämme lasten puheterapeuttina. Työ sisältää avoterapiaa, sopeutumisvalmennus- ja kuntoutuskursseja sekä asiantuntijatyötä. Kouluttaminen ja erilaiset työryhmät tuovat monipuolisuutta työhön.

Jos olet omimmillasi vaihtelevassa työssä, moniammatillisessa työpaikassa ja haluat olla kehittämässä järjestössä tehtävää puheterapiaa, soita tai laita sähköpostia mielellään hakemuksen kera. Työ alkaa sopimuksen mukaan. Kyseessä on toistaiseksi voimassa oleva työsuhde.

Haluatko tulla mukaan kehittymään ja kehittämään lasten puheterapiaa mukavaan ja joustavaan työyhteisöön? Lähetä vapaamuotoinen hakemus palkkatoiveineen viimeistään 10.12.2019 sähköpostilla Enable JavaScript to view protected content..

Lisätietoja tehtävästä antaa Ulla Ehrlund p. 050 365 6619; ti 26.11. klo 9-10, ke 27.11. klo 14-15, ma 2.12. klo 9-10 ja klo 14-15.

Aivoliitto on järjestö kaikille heille, joilla on kehityksellinen kielihäiriö tai jotka ovat sairastaneet aivoverenkiertohäiriön. Autamme ja tuemme kohderyhmiämme elämään hyvää arkea. Teemme myös aivot ja puheen kattavaa kansaterveystyötä, jonka vaikutukset ulottuvat koko yhteiskuntaan. Liitossa työskentelee noin 40 eri alan ammattilaista. Jäsenyhdistyksiä liitolla on 41, joissa on noin 8 000 jäsentä.