Avoimet työpaikat

Haemme Turkuun

JÄRJESTÖTIEDOTTAJAA

Vastuualueena ovat yhdistyksiin painottuvat viestinnän työtehtävät ja siihen liittyvä sisällön tuotanto: ulkoisen ja sisäisen viestinnän tehtävät, kuten tiedotteet, uutiskirjeet, materiaalien ja julkaisujen tuottaminen sekä tiivis yhteistyö eri sidosryhmien kanssa.

Toivomme sinulta tehtävään soveltuvaa tutkintoa, erinomaista suomen kielen taitoa, kokemusta viestintätehtävistä ja järjestötoiminnasta, joustavaa luonnetta, hyviä vuorovaikutustaitoja sekä yhteistyökykyä. Toimenkuva sisältää taittoa ja kuvankäsittelyä (CS6). Toimit myös erilaisten sovellusten tukihenkilönä, joten it-taidot ovat eduksi.

Lisätietoja tehtävästä antaa yhteisömanageri Sanna Reuna p. 050 362 3217. Yhteydenotot 17.5., 21.5., 22.5., 27.5. klo 9–10.

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi palkkatoiveineen viimeistään 31.5.2019 Enable JavaScript to view protected content.. Käynnistämme haastattelut heti ja lopetamme ne oikean henkilön löydyttyä. Työ alkaa elokuun puolivälissä tai sopimuksen mukaan. Kyseessä on toistaiseksi voimassa oleva työsuhde.