Fysioterapiapalvelut

Tarjoamme toiminnallista yksilöllistä fysioterapiaa terapiatiloissamme, allasterapiana ja kotikäynteinä. Huomioimme kuntoutuksessa asiakkaan kokonaisvaltaisesti ja yksilöllisesti. Fysioterapia sisältää erilaisten liikkumisen ongelmien, kiputilojen tai yleiskunnon laskun arvioinnin sekä kuntoutujan kanssa yhdessä asetetun tavoitteen. Fysioterapiaan sisältyy aina apuvälinetarpeen arviointi sekä läheisten ohjaus.

Erityisosaamistamme on neurologinen fysioterapia, kommunikointia tukevien menetelmien käyttö terapiassa sekä neuropsykologiset häiriöt ja niiden vaikutus osallisuuteen. Palvelemme myös tuki- ja liikuntaelimistön sekä ortopedistä fysioterapiaa tarvitsevia.

Meille voit tulla harjoittelemaan vapaa-ajan harrasteita sillä Suvituulen kodinomaiselta takapihalta löytyy mm. kolmipyörä, ulkokuntosalilaitteita, frisbeegolfrata, grillikatos sekä erilaisia maastoreittejä, jotka soveltuvat terapiakäyttöön. Lisäksi meiltä löytyy esteetön allas, harjoituskoti, liikuntasali sekä erilaisia terapiatiloja.

Meillä toteutetaan myös painokevennettyä kävelyharjoittelua, jolla voidaan parantaa pystyasennon hallintaa, edistää kävelykykyä ja kohentaa kuntoa.

Osallistu fysioterapiapalvelua koskevaan asiakastyytyväisyyskyselyyn
Besvara enkäten om våra terapitjänster

Jos maksat terapiapalvelun itse, tutustu terapiahinnastoomme