Ota sähköinen jäsenkortti käyttöösi

Sähköinen jäsenkortti uudistui huhtikuussa 2020. Sähköistä jäsenkorttia käytetään nyt suoraan verkkoselaimelta. Erillistä latausta sovelluskaupasta ei enää tarvita. Jäsenkorttia käytetään tietokoneelta tai mobiililaitteelta. Mobiililaitteita ovat esimerkiksi tabletit ja älypuhelimet. Sovelluskaupasta ladattu vanha sähköinen jäsenkortti ei enää toimi. Poista sovellus mobiililaitteestasi.

Sähköisen jäsenkortin latausohjeet

1. Avaa tietokoneessasi tai mobiililaitteessasi verkkoselain ja mene osoitteeseen https://mobiili.aivoliitto.fi
  2. Tunnistaudu matkapuhelinnumerollasi.
  3. Saat paluuviestinä numerokoodin, joka syötetään sähköinen jäsenkortti -sovellukseen. Seuraa ohjeita.
  4. Jos kirjautuminen ei onnistu, ole yhteydessä Aivoliiton Linda Lindroosiin (yhteystiedot alla) tai paikallisyhdistykseesi ja ilmoita puhelinnumerosi rekisteriin tallennettavaksi. Päivitetään tietosi kuntoon, jotta pääset kirjautumaan sähköiseen jäsenkorttiin.
  5. Kirjautumisen jälkeen sähköinen jäsenkorttisi on käyttövalmis.
  6. Sovelluksen etusivulla on jäsenkorttisi, josta näet paikallisyhdistyksen nimen, johon kuulut, sähköpostiosoitteesi sekä puhelinnumerosi.
  7. Puhelinnumeron sekä sähköpostiosoitteen pystyt sovelluksessa muuttamaan, jos ne ovat vaihtuneet.
  8. Uutiset välilehdelle päivittyy ajankohtaisia uutisia Aivoliiton verkkosivuilta.

Huomioi, että sinun ei tarvitse kirjautua ulos sähköiseltä jäsenkortiltasi. Jos kirjaudut ulos sovelluksesta, joudut seuraavalla kerralla toistamaan ylläolevat ohjeet. Jos et kirjaudu ulos, pääset suoraan sähköiseen jäsenkorttiin sisään ilman kirjautumista.

Uusi sähköinen jäsenkortti ei lähetä ilmoituksia uusista viesteistä. Sähköistä jäsenkorttia on siis käytävä säännöllisesti katsomassa, jotta pysyt ajan tasalla Aivoliiton tapahtumista.

Sähköinen jäsenkortti pitää sinut ajan tasalla

Sähköinen jäsenkortti kannattaa ottaa käyttöön, sillä sovellukseen päivittyvät Aivoliiton ajankohtaiset uutiset ja jäsenedut. Sähköisessä jäsenkortissa voit päivittää kätevästi myös omat yhteystietosi.

Jos sinulla ei ole mahdollisuutta käyttää sähköistä jäsenkorttia, saat halutessasi laminoidun jäsenkortin. Aivoliiton jäsenyys on myös pätevä ilman jäsenkorttia. Sinun ei tarvitse hankkia jäsenkorttia, jollet halua. Saat jäsenedut myös kertomalla oman jäsennumerosi.

Mahdollisissa ongelmatilanteissa ota yhteys Linda Lindroosiin.

Kuvallinen ohje: Sähköisen jäsenkortin lataaminen mobiililaitteen aloitusnäytölle