Sähköinen jäsenkortti pitää sinut ajan tasalla

Sähköiseen jäsenkorttiin päivittyvät Aivoliiton ajankohtaiset uutiset ja jäsenedut. Sähköistä jäsenkorttia käytetään suoraan verkkoselaimelta. Erillistä latausta sovelluskaupasta ei tarvita. Jäsenkorttia käytetään tietokoneelta tai mobiililaitteelta. Mobiililaitteita ovat esimerkiksi tabletit ja älypuhelimet.

Jos sinulla ei ole mahdollisuutta käyttää sähköistä jäsenkorttia, saat halutessasi laminoidun jäsenkortin. Aivoliiton jäsenyys on myös pätevä ilman jäsenkorttia. Sinun ei tarvitse hankkia jäsenkorttia, jollet halua. Saat jäsenedut myös kertomalla oman jäsennumerosi.

Sähköisen jäsenkortin latausohjeet

1. Avaa tietokoneessasi tai mobiililaitteessasi verkkoselain ja mene osoitteeseen https://mobiili.aivoliitto.fi
  2. Tunnistaudu matkapuhelinnumerollasi.
  3. Saat paluuviestinä numerokoodin, joka syötetään sähköinen jäsenkortti -sovellukseen. Seuraa ohjeita.
  4. Jos kirjautuminen ei onnistu, ole yhteydessä Aivoliiton Linda Haanperään (yhteystiedot alla) tai paikallisyhdistykseesi ja ilmoita puhelinnumerosi rekisteriin tallennettavaksi. Päivitetään tietosi kuntoon, jotta pääset kirjautumaan sähköiseen jäsenkorttiin.
  5. Kirjautumisen jälkeen sähköinen jäsenkorttisi on käyttövalmis.
  6. Sovelluksen etusivulla on jäsenkorttisi, josta näet paikallisyhdistyksen nimen, johon kuulut, sähköpostiosoitteesi sekä puhelinnumerosi.
  7. Puhelinnumeron sekä sähköpostiosoitteen pystyt sovelluksessa muuttamaan, jos ne ovat vaihtuneet.
  8. Uutiset välilehdelle päivittyy ajankohtaisia uutisia Aivoliiton verkkosivuilta.

Vinkki! Huomioi, että sinun ei tarvitse kirjautua ulos sähköiseltä jäsenkortiltasi. Jos kirjaudut ulos sovelluksesta, joudut seuraavalla kerralla toistamaan ylläolevat ohjeet. Jos et kirjaudu ulos, pääset suoraan sähköiseen jäsenkorttiin sisään ilman kirjautumista.

Uusi sähköinen jäsenkortti ei lähetä ilmoituksia uusista viesteistä. Sähköistä jäsenkorttia on siis käytävä säännöllisesti katsomassa, jotta pysyt ajan tasalla Aivoliiton tapahtumista.

Sähköinen jäsenkortti uudistui huhtikuussa 2020. Sovelluskaupasta ladattu vanha sähköinen jäsenkortti ei enää toimi. Poista sovellus mobiililaitteestasi.

Mahdollisissa ongelmatilanteissa ota yhteys Linda Haanperään.

Kuvallinen ohje: Sähköisen jäsenkortin lataaminen mobiililaitteen aloitusnäytölle