24.3.2020

Afaatikot ja Omaiset ry osaksi Uudenmaan AVH-yhdistys ry:tä

Afaatikot ja Omaiset ry on lopettanut toimintansa rekisteröitynä yhdistyksenä ja sulautunut osaksi Uudenmaan AVH-yhdistystä. Aivoliiton liittohallitus myönsi eron Afaatikot ja Omaiset ry:lle kokouksessaan 23. maaliskuuta.

Afaatikot ja Omaiset ry:n toiminta jatkuu AVH-Herttoniemi kerhona

Purkautuneen yhdistyksen toiminta jatkuu vanhaan malliin AVH-Herttoniemi -nimisenä kerhona Helsingissä. Kerhon tilat sijaitsevat tutussa paikassa, osoitteessa Näätätie 21. Kerho on avoin kaikille yhdistyksen jäsenille. Tärkeä toiminta lähellä jäseniä jatkuu tutuissa puitteissa tuttujen vetäjien toimesta.

Afaatikot ja Omaiset ry:n purkutoimet saatettiin loppuun tammikuun lopussa ja halukkaat jäsenet siirrettiin Uudenmaan AVH-yhdistykseen helmikuun alussa. Uudenmaan AVH-yhdistyksen jäsenmäärä kasvoi reilulla sadalla jäsenellä ja yhdellä uudella aluekerholla.

Uudenmaan AVH-yhdistyksen toimintaan voi tutustua yhdistyksen kotisivuilla: www.afasiakeskus.fi/yhdistys

Aiheeseen liittyvät