Ohjausta ja neuvontaa afasiaan liittyen
Onko sinulla tai läheiselläsi afasia? Ota yhteyttä Kommunikaatiokeskuksen ohjaus- ja neuvontapalveluihin!
Kommunikaatiokeskuksen toiminnan tarkoituksena on tukea afaattisten ihmisten osallisuutta. Läheisenä voit kysyä apua afasian tuomiin arjen haasteisiin
Neuvontapalvelut
Saat ohjausta ja neuvontaa afasiaan liittyen sekä puhelimitse että verkossa ja voit tavata meitä myös erilaisissa tilaisuuksissa. Palvelut on maksuttomia. Pyrimme vastaamaan viesteihin/neuvontapuheluihin noin viikon sisällä.
Huom! Kommunikaatiokeskuksen neuvontapalvelut ovat tauolla 14.6.-30.7.
Kommunikaatiokeskus sosiaalisessa mediassa
Kommunikaatiokeskuksen Facebook-sivua tai Instagramia seuraamalla saat tietoja afasiaan liittyvistä tapahtumista, arjen vinkkejä afasian kanssa elämiseen sekä poimintoja afasiaan liittyvistä uutisista:
https://www.facebook.com/kommunikaatiokeskus/
https://www.instagram.com/kommunikaatiokeskus/
Mitä muuta Kommunikaatiokeskus tekee afasian hyväksi?
Osallistumme afasiaa koskevaan verkostotyöhön, kokeilemme uusia toimintamalleja kehittämisryhmissä sekä kehitämme toimintaamme keräämällä palautteita palveluiden käyttäjiltä ja yhteistyötahoilta. Seuraa sivujamme, jotta pääset vaikuttamaan toiminnan kehittämiseen!
Toimintaa tukee Veikkaus.