Lastenohjaajia

Nyt olisi tuhannen taalan paikka tutustua moniammatillisen työryhmän työhön! Haluatko oppia työryhmässä työskentelyä ja ohjata lastenryhmiä kursseilla? Haemme sekä vakituisia että keikkailevia työntekijöitä monipuolisiin lastenohjaustehtäviin. Lastenohjaajat työskentelevät kursseilla lasten ryhmissä ohjaten toimintaa yhdessä tiimin muiden työntekijöiden (fysioterapeutti, toimintaterapeutti, erityisopettaja) kanssa. Kurssilla työskentelevät myös mm. psykologi, sosiaalityöntekijä ja sairaanhoitaja.

Toteutamme ensi vuoden alusta yhteistyössä ADHD- ja Autismi-liiton kanssa Kelan kuntoutuksena sopeutumisvalmennuskursseja Erityisosaamiskeskus Suvituulessa, Turussa. ADHD-kursseja on 16 kpl eli yhteensä 32 viikkoa ja autismikursseja 7 kpl eli 14 viikkoa. Kurssit ovat siis kaksiosaisia (5 vrk + 5 vrk).

Lisäksi toteutamme STEA-rahoituksella kaksi AVH-perhekurssia (5vrk) sekä esteettömän viestinnän perhekurssin (5vrk).

Kursseille osallistuu koko perhe: kuntoutujalapsi, sisarukset ja vanhemmat.

Haemme kursseille lähi- tai lastenhoitajia, lapsi- ja perustutkinnon suorittaneita tai sosiaali- ja terveysalan, kasvatustieteen, logopedian tai erityispedagogiikan opiskelijoita. Edellytämme kokemusta lapsien kanssa ryhmässä toimimisesta, joustavuutta, oma-aloitteisuutta ja vähän seikkailuhenkeä. Myös kokemus autismikirjon- ja adhd-lasten kanssa toimimisesta katsotaan eduksi.

Noudatamme Yksityisen sosiaalialan palveluyksiköitä koskevaa työehtosopimusta.

EA 1-kurssi tulee olla suoritettuna ennen kurssille tuloa ja työhön valittavien on esitettävä rikosrekisteriote, jota laki lasten kanssa työskentelevien rikostaustan selvittämisestä (2002/504) edellyttää.

Lähetä hakemuksesi ja CV 2.10 mennessä oheisella lomakkeella.

Lisätietoja:
Kirsi Lönnqvist, kurssisuunnittelija