2.3.2023

Osallistu Kansakunnan pulssilla -vaalipaneeliin verkossa 21. maaliskuuta

Tarttumattomat sairaudet -järjestöverkoston Kansakunnan pulssilla -verkkovaalipaneeli tiistaina 21.3.2023 klo 17-18.30 tarjoaa tilan keskustelulle terveydestä, hyvinvoinnista ja taloudesta. Paneeli on avoin kaikille ja toteutetaan kokonaan verkossa, siihen on helppo osallistua missä vain! Osallistumislinkin löydät tältä sivulta.

Tarttumattomat sairaudet -järjestöverkoston kokemustoimijat virittävät taajuuden pitkäaikaissairaan arjessa tärkeille asioille. Tämän jälkeen foorumi on ehdokkaiden sekä kansalaisten – vuorovaikutteisessa tilaisuudessa voi esittää suoraan kysymyksiä ehdokkaille chat-kentässä.

Mukana eduskuntavaaliehdokkaat: Ritva Kike Elomaa, Perussuomalaiset, Saara Hyrkkö, Vihreät, Katja Hänninen, Vasemmistoliitto, Hanna Kosonen, Keskusta, Aki Lindén, SDP ja Paula Risikko, Kokoomus

Kokemusasiantuntijoina mukana Eeva-Liisa Peltonen, Hengitysliitto ja Arto Urhonen, Sydänliitto.