12.10.2018

Ota sähköinen jäsenkortti käyttöösi

Aivoliiton mobiilisovellus, joka on jäsenkorttisi, löytyy nyt App Storesta ja Googlen Play -kaupasta. Voit ladata sovelluksen ilmaiseksi omaan älypuhelimeesi.

Kun olet ladannut sovelluksen, saat sen käyttöösi laittamalla etusivulle aukeavaan kenttään puhelinnumerosi tai sähköpostiosoitteesi. Saat riippuen siitä, kumman tavan valitsit, tekstiviestin tai sähköpostin. Viestissä on koodi, joka sinun tulee kirjoittaa sovellukseen. Tämän jälkeen pääset kirjautumaan sisään.

Seuraa tätä ohjetta:

1. Avaa puhelimessasi oleva sovelluskauppa iPhonessa App Store ja androidissa Google Play.
  2. Hae sovellus kirjoittamalla hakukenttään Aivoliitto.
  3. Valitse sovellus ja lataa se.
  4. Kun sovellus on ladattu puhelimeen, löytyy sovellus puhelimen sovellusvalikosta.
  5. Tämän jälkeen voit kirjautua sisään sovellukseen.
  6. Kirjoita sovellukseen joko puhelinnumerosi tai sähköpostiosoitteesi.
  7. Saat paluuviestinä koodin joko tekstiviestillä tai sähköpostilla. Tämä riippuu siitä, kumman tavan olet valinnut kirjautumiseen.
  8. Kirjoita koodi sovellukseen.
  9. Nyt kirjautuminen on suoritettu.

Jos kirjaudut ulos sovelluksesta, joudut seuraavallakin kerralla syöttämään sähköpostiosoitteen tai puhelinnumeron ja saa uuden koodin, jolla pääset kirjautumaan sisään. Jos et kirjaudu ulos, pääsee suoraan sovellukseen avaamalla sen.

Kun olet kirjautunut sovellukseen, näet siellä Aivoliiton uusimmat uutiset. Näet myös oikeassa ylälaidassa kolme viivaa päällekkäin. Näitä viivoja painamalla pääset välilehdelle. Sieltä löytyvät muun muassa jäsenkorttisi ja uloskirjautuminen. Jäsenkorttiin pääset myös alhaalla oikealla olevasta jäsenkortti kohdasta. Jäsenkortti sivulle aukeaa ylös jäsenkortti, jossa on omat tietosi. Sen alapuolella lukee jäsenetusi ja siinä on lueteltuna kaikki Aivoliitoon jäsenyyteen kuuluvat jäsenedut.

Jäsenkortissa pääset muuttamaan sähköpostiosoitteesi ja puhelinnumerosi, jos niihin tulee muutoksia. Lisäksi pääset valitsemaan omat kiinnostuksen kohteesi. Näin voimme tarjota juuri sinua kiinnostavaa sisältöä.

Jos sovellukseen kirjautuminen ei onnistu, se voi johtua siitä, että jäsenrekisterissämme on tiedoissasi väärä puhelinnumero tai sähköpostiosoite. Ongelmatilanteissa ota yhteyttä toimistoassistentti Linda Lindroosiin, Enable JavaScript to view protected content. tai p. 040 845 0430.

Jos et omista älypuhelinta, sinulla on mahdollisuus saada laminoitu jäsenkortti käyttöösi. Kortin saa Linda Lindroosilta. Katso yhteystiedot yltä.

Loppuvuoden 13.10.–31.12.2018 etuna saat Heurekan Aivot narikasta! -näyttelyn lipuista 20 % alennuksen. Etu koskee enintään 2 aikuista ja 2 lasta.