2.10.2020

Verkko on täynnä tapahtumia Puhevammaisten viikolla

Puhevammaisten viikkoa vietetään 5.–11.10. teemalla ”Luodaan mahdollisuuksia”. Aivoliiton Kommunikaatiokeskuksen Facebookissa on ohjelmaa maanantaista torstaihin kehitykselliseen kielihäiriöön ja afasiaan liittyen. Luomme mahdollisuuksia esteettömän viestinnän keinoin piirtäen ja musiikin avulla sekä tutustumme paremmin Aivoliiton Kommunikaatiokeskuksen tarjoamiin palveluihin. Klikkaa itsesi mukaan!

Saat lisätietoja klikkaamalla haluttua tapahtumaa.

Maanantai, 5.10. Hei me piirretään! Tutustu esteettömään viestintään.

Tiistai, 6.10. Mitä on Arjen vinkit vanhemmille -toiminta?/ Kehityksellinen kielihäiriö

Keskiviikko, 7.10. Koronaihmeitä-lauluntekopaja. Kerätään ylös ilot ja surut ja tehdään uusi laulu!

Torstai, 8.10. Mitä on Juttu-tupa-toiminta?/ Afasia

Tykkää Aivoliiton Kommunikaatiokeskuksen Facebook-sivuista, niin pysyt menossa mukana.

Aivoliitto on Puhevammaisten viikon yhteistyökumppani. Puhevammaisten viikkoa koordinoi Kehitysvammaliiton tietotekniikka- ja kommunikaatiokeskus Tikoteekki. Yhteistyökumppaneina ovat lukuisat puhevamma-alan järjestöt ja muut toimijat. Katso kaikki Puhevammaisten viikon tapahtumat Puhevammaisten viikon omilta sivuilta.