25.2.2021

Arjen vinkit vanhemmille -toiminta on nyt rekisteröity tavaramerkki

Aivoliiton Kommunikaatiokeskuksen Arjen vinkit vanhemmille -toiminta on vakiinnuttanut paikkansa osana Kommunikaatiokeskuksen toimintaa. Toiminnan laatu ja yhdenmukaisuus haluttiin varmistaa hakemalla toiminnalle rekisteröity tavaramerkki. Kyseessä on jo toinen tavaramerkki Aivoliiton Kommunikaatiokeskukselle. Afaattisille henkilöille ryhmätoimintaa työväen- ja kansalaisopistoissa tarjoava Juttu-tupa sai itselleen rekisteröidyn tavaramerkin vuonna 2015.

Arjen vinkit vanhemmille tarjoaa tukea ja neuvontaa ympäri Suomen

Arjen vinkit vanhemmille –toiminta tarjoaa matalankynnyksen tukea ja neuvontaa kielen kehityksen ja oppimisen haasteisiin, kun lapsella on kehityksellinen kielihäiriö tai epäily siitä. Toiminta tarjoaa Vinkkipäiviä vanhemmille eri puolella Suomea sekä verkossa ja tuottaa arkeen soveltuvaa materiaalia ja vinkkejä perheiden tueksi.

Tavaramerkki on tae laadusta

Tavaramerkki on tunnusmerkki, joka erottaa toiminnan muista vastaavista ja antaa tavaramerkin haltijalle oikeuden kieltää muita käyttämästä samaa tai samankaltaista merkkiä samojen tai samankaltaisten palveluiden yhteydessä. Suomessa rekisteröinnin suorittaa Patentti- ja rekisterihallitus. Lisätietoja tavaramerkistä Patentti- ja rekisterihallituksen sivuilta.

Aiheeseen liittyvät