4.12.2020

Kiitos Aivoliiton vapaaehtoiset

Kiitämme lämpimästi kaikkia Aivoliiton vapaaehtoisia! Te mahdollistatte tärkeän toiminnan ja tuen, kun aivoverenkiertohäiriö tai kehityksellinen kielihäiriö koskettaa.

Tänä vuonna vapaaehtoiset ovat toimineet jatkuvasti muuttuvissa olosuhteissa. Koronaviruksen vuoksi erilaiset suositukset ja rajoitukset ovat tulleet osaksi kaikkea toimintaa ja ihmisten välistä kanssakäymistä. Kiitos teille vapaaehtoisille joustavuudesta! Nyt jos koskaan on tarvetta vertaistuelle ja yhteisöllisyydelle. Haluamme tukea teitä tärkeässä tehtävässä. Olkaa yhteydessä Aivoliiton työntekijöihin matalalla kynnyksellä ─ olemme teitä varten!

Aivoliiton Vuoden vapaaehtoiseksi 2020 valittiin Marja Hirvonen Kainuun Aivoyhdistyksestä. Hän oli ehdokkaamme Kansalaisareenan Vuoden vapaaehtoinen -äänestyksessä. Kansalaisareenan kampanjan tavoitteena on lisätä vapaaehtoistoiminnan arvostusta ja näkyvyyttä. Marja sijoittui 61 ehdokkaasta kymmenen eniten yleisöääniä saaneen ehdokkaan joukkoon. Tämä on todella hieno saavutus!

Kansainvälistä Vapaaehtoisten päivää vietetään vuosittain 5. joulukuuta. Vuonna 2020 virtuaali-juhlintaan otetaan varaslähtö ja vapaaehtoisia juhlitaan jo perjantaina 4.12.