7.4.2020

Koronan vaikutukset Aivoliiton tapahtumiin ja toimintaan

Suomen hallitus on antanut ohjeistuksen välttää yleisötapahtumia toukokuun loppuun saakka. Haluamme toimia Suomen hallituksen antamien ohjeiden mukaan ja näin ollen omalta osaltamme ehkäistä epidemiaa. Toivomme kaikilta ymmärrystä asian suhteen.

Koronatilanteesta johtuen teemme seuraavat muutokset kevään tapahtumiin, kursseihin ja koulutuksiin:

• Aivoliiton tilaisuudet ja koulutukset on peruttu 31.5. saakka tai siirretty.
  • Aivoliiton kurssit on peruttu/siirretty koronavirusepidemian vuoksi toukokuun puoliväliin asti. Muuttuneiden kurssien ajankohdista olemme yhteydessä jokaiseen kurssille valittuun kuntoutujaan. Tämänhetkisen suunnitelman mukaan pyrimme palaamaan kurssien kohdalla normaaliin aikatauluun 22.6.2020 alkaen. Katso muuttuneet sopeutumisvalmennuskurssien aikatalut sekä päiviteyt Kelan kuntoutuskurssien ajankohdat. Huomioithan, että vuoden 2020 kursseista painettu paperiversio ei enää ole ajantasainen.
  • Avoterapiat toteutetaan asiakkaan kanssa henkilökohtaisesti sopien. Terapeuttimme ovat yhteydessä asiakkaisiin.
  • AVH-päivien uusi ajankohta on 20.–21.10.2020. Paikkana on Tampere-talo. AVH-päiville jo ilmoittautuneiden osallistuminen ja maksusuoritus jää voimaan, eli uudelleen ei tarvitse ilmoittautua. Kaikkiin osallistujiin ollaan sähköpostitse yhteydessä.
  • Kevään Aistikoulutus tullaan toteuttamaan vasta syksyllä. Kaikkiin osallistujiin ollaan sähköpostitse yhteydessä.
  • Järjestöpäivät perutaan. Kaikkiin osallistujiin ollaan sähköpostitse yhteydessä. Syksyn aluetapaamisissa tullaan käsittelemään osa Järjestöpäivien asioista. Pyrimme myös tarjoamaan verkon kautta ohjausta ja tukea yhdistyksille. Lisätiedot Elina Salo-Orkamaa, Enable JavaScript to view protected content.
  • AVH-nuorten vertaistapaaminen siirtyy syksyyn. Uusi ajankohta on 25.–27.9.2020. Kaikkiin osallistujiin ollaan sähköpostitse yhteydessä
  • Koronatilanteesta johtuen Aivoliitossa käynnistyvät henkilökunnan lomautukset porrastetusti keväällä 2020. Pahoittelumme, jos asioiden hoitamisessa ja yhteydenotoissa ilmenee viiveitä. Pyrimme hoitamaan yhdistysten, jäsenten ja asiakkaiden palvelut niin hyvin kuin se on mahdollista.

Tilannetta seurataan päiväkohtaisesti ja mikäli tulee muutoksia, niistä tiedotetaan.