Asiantuntija, kehityksellinen kielihäiriö sekä lasten kielenkehitys ja vuorovaikutus

Haemme kommunikoinnin tukena toimivaan tiimiimme kehityksellisen kielihäiriön sekä lasten kielenkehityksen ja vuorovaikutuksen asiantuntijaa.

Tässä tehtävässä toimit linkkinä kehityksellisen kielihäiriön muovaaman arjen ja ilmiön parissa toimivien asiantuntijoiden ja vapaaehtoistoimijoiden välillä. Luot kohtaamisille mahdollisuuksia, varmistat Aivoliiton ja koko sen yhteisön vahvan roolin kehityksellisen kielihäiriön parissa. Tunnet järjestötyön ja niiden toimintaympäristön omaksesi. Asiantuntijatyötä teet samanaikaisesti itsenäisin ottein, mutta osana tiimiä. Rakennat verkostoja hyödyntäen valmiuksiasi viestinnän ja koulutuksen alueilla. Vuorovaikutuksen ammattilaisena olet tottunut esiintyjä, mutta koet luontevaksi myös henkilökohtaiset kohtaamiset neuvonta- ja muissa tukipalveluissamme.

Sinulla on todennäköisesti logopedian korkeakoulutasoinen koulutus (FM, puheterapeutti ), mutta huomioimme myös muunlaisen koulutustaustan omaavat hakijat.

Sinulla on kokemusta ja tietoa erityislasten vanhempien tukemisesta ja tunnet erityisesti kehityksellisen kielihäiriön tuomat haasteet ihmisten ja heidän läheistensä arjessa. Tunnet hyvin kasvatuksen ja koulutuksen sekä sote-toimialat ja osaat mukautua toimintaympäristön muutoksiin.

Toivomme sinulta valmiutta tarttua monenlaisiin järjestötyön tehtäviin ja toimintamme kehittämiseen, vaikutusperusteisen toimintatapamme huomioon ottaen. Liittomme toimii valtakunnallisesti, joten työhön sisältyy ajoittain matkustamista ja työskentelyä joskus myös iltaisin ja viikonloppuisin. Oma ensisijainen työpisteesi voi sijaita sopimuksen mukaan joko Turussa, Helsingissä tai Tampereella. Toteutamme toimintojamme sekä lähikohtaamisina että verkon välityksellä, joten etäyhteyksin rakentuvat kohtaamiset ovat tärkeä osa ammattitaitoasi. Hyvät viestintävalmiutesi ulottuvat myös verkkoon ja sosiaalisen median hyödyntämiseen verkostotyössä.

Tehtävään ja palkkaukseen sovelletaan Sosiaalialan järjestöjen työehtosopimusta. Tehtävä sijoittuu lähtökohtaisesti vaativuusryhmään 6, lisät määräytyvät valittavan henkilön kokemuksen ja osaamisen sekä sovittavien työtehtävän painotusten mukaan.

Liity siis tiimiimme ja tuo mukanasi oma osaamisesi ja persoonasi mutkattomaan työyhteisöömme. Lisätietoja voit kysyä tiiminvetäjä Pirjo Laineelta, p. 050 5977 663, Enable JavaScript to view protected content. tai järjestöpäällikkö Timo Tulisalolta, p. 040 700 5877, Enable JavaScript to view protected content.