Tule keskustelemaan chattiin

Aivoliiton chatit keväällä 2020

Aivoliiton chatpalvelussa voit kysellä Aivoliiton jäsenpalveluihin liittyviä asioita, sekä keskustella luottamuksellisesti Aivoliiton puheterapeuttien ja fysioterapeutin kanssa.

Jäsen- ja yhdistysneuvonta -chat

Palvelu on auki maanantaista perjantaihin klo 12–13. Chatissa voit kysellä ja keskustella Aivoliiton jäsenasioista sekä jäsenyhdistyksiin liittyvistä palveluista toimistoassistentti Linda Lindroosin kanssa.

Kysy lapsen kielen kehityksestä tai vuorovaikutuksesta

Puheterapeutti vastaa -chat tiistai-iltaisin klo 21–22. Aivoliiton puheterapeutti Hannele Merikoski vastaa kysymyksiin lasten kielellisestä kehityksestä ja antaa vinkkejä arkeen.

Kysy nuorten ja aikuisten kielellisestä erityisvaikeudesta

Puheterapeutti vastaa -chat tiistai-iltaisin klo 20–21. Aivoliiton puheterapeutti Hannele Merikoski keskustelee ja vastaa kysymyksiin liittyen nuorten ja aikuisten kehitykselliseen kielihäiriöön.

Kysy afasiasta, aikuisten kielellisestä häiriöstä

Afasia-chat on tauolla keväällä 2020. Ota rohkeasti yhteyttä suoraan sähköpostilla tai puhelimitse. Aivoliiton puheterapeutti Maria Vinberg vastaa kysymyksiin aikuisten aivoverenkiertohäiriön jälkeisistä kielellisistä vaikeuksista ja antaa vinkkejä arkeen. Yhteystiedot: Enable JavaScript to view protected content. / p. 050 310 1409.

Kysy fysioterapeutilta

Aivoliiton fysioterapeutti ja järjestösuunnittelija Johannes Hietala keskustelee ja vastaa kysymyksiin koskien kielihäiriöisten lasten ja nuorten liikuntaa, kielihäiriöisen lapsen motorisen kehityksen tukemista ja AVH:n sairastaneiden fyysistä toimintakykyä.

Fysioterapeutti vastaa -chatin aikataulu keväällä 2020:
13.2., torstaina klo 14–16
20.2., torstaina klo 14–16
12.3., torstaina klo 14–16
18.3., keskiviikkona klo 14–16

Chattiin pääset sivustomme alalaidan chat-kuvakkeesta.

Aiheeseen liittyvät