Tule keskustelemaan chattiin

Aivoliiton chatissa voit kysyä ja keskustella esimerkiksi kielelliseen erityisvaikeuteen, afasiaan ja Aivoliiton jäsenpalveluihin liittyvistä asioista Aivoliiton työntekijöiden kanssa. Saat tietoa ja löydät yhteystiedot eri asiantuntijoille myös täältä. Chattiin pääset sivustomme alalaidan chat-kuvakkeesta.

Arjen vinkit vanhemmille -chat

Voit kysyä ja keskustella kahden kesken asiantuntijan kanssa lapsen/nuoren kielenkehitykseen ja kielelliseen erityisvaikeuteen liittyvistä asioista. Esimerkiksi fysioterapeutti vastaa liikuntaan liittyviin kysymyksiin kuten lapsen motorisen kehityksen tukeminen, soveltava liikunta ja kielihäiriöisen nuoren liikunnan haasteet. Seuraa päivän tarkempaa teemaa esimerkiksi www.facebook.com/Puhetta.

Arjen vinkit vanhemmille -chat on auki joka keskiviikko joko klo 13–15 tai 16–18

Kysy puheterapeutilta -chat

Onko sinulla tai läheiselläsi diagnosoitu afasia? Jos haluat jakaa kokemuksiasi tai saada lisätietoa afasiasta, tule keskustelemaan chattiin.

Puheterapeutti vastaa -chat Aivoliiton etusivulla keskiviikkoisin klo 18–19.30.

Onko sinulla tai läheiselläsi kielellinen erityisvaikeus ja haluaisit kysyä siihen liittyen puheterapeutilta, tai lapsesi kielenkehitys huolestuttaa ja haluaisit kysyä ja jutella puheterapeutin kanssa, tule kysymään ja juttelemaa chattiin.

Puheterapeutti Hannele Merikoski vastaa kysymyksiin kielellisestä erityisvaikeudesta.

Kysy puheterapeutilta -chat Aivoliiton etusivulla tiistaisin klo 21–22.

Jäsen- ja yhdistysneuvonta -chat

Jäsenpalvelut-chatissa voit kysyä ja keskustella Aivoliiton jäsenasioista ja jäsenyhdistyksiin liittyvistä palveluista.

Palvelu on auki maanantaista perjantaihin klo 12–13.

Aiheeseen liittyvät